לאומי קארד ו-Pipelbiz יערכו אירוע השקעות בהשתתפות הקהל
שתי החברות יעלו חמישה סטארט-אפים שיישפטו בפני פאנל משקיעים ומומחים כזוהר לבקוביץ', חיים שני ועינת אדיב ברר; החברה שתזכה תקבל 50,000 ש"ח, והצופים באירוע יוכלו להצטרף להשקעה במודל גיוס המונים
לאומי קארד ו-Pipelbiz השקעות המונים צפויות לערוך אירוע סטארט-אפים יוצא דופן, במסגרתו יחליטו משקיעים באיזו חברה להשקיע בזמן אמת, בעוד הקהל יוכל להשתתף אף הוא בהשקעה.
- חברת Glassbox גייסה 25 מיליון דולר
- חברת הסייבר Hysolate גייסה 18 מיליון דולר
- פאפאיה גלובל גייסה 3 מיליון דולר בהובלת New Era
האירוע, שייערך ביום ג' הבא, יכלול פאנל של מומחים כזוהר לבקוביץ', חיים שני ומייסדת מותג בייביסיטר עינת אדיב ברר, אשר ישפוט חמש חברות ויבחר את החדשנית והמתאימה ביותר להשקעה.
החברות נבחרו מבין מאות מועמדות, ונציגיהן יידרשו לבצע פיצ' למשקיעים ולקהל כאחד; הזוכים יקבלו השקעה של 50,000 שקל, והקהל יוכל להצטרף להשקעה ועל בסיס פלטפורמת גיוס ההמונים של פיפלביז. מיזמים שיזכו לעניין הקהל יקבלו 10,000 שקל, גם אם לא זכו.
האירוע יתקיים בשיתוף תכנית VALUE של לאומי קארד, שמציעה לסטארט-אפים חיבור לאופציות גיוס שונות, תשתיות טכנולוגיה וגישה לשותפים ולקוחות. רון פאינרו, מנכ"ל לאומי קארד ועילם מוסרי, סמנכ"ל התפעול של פיפלביז, ישבו בחבר השופטים של האירוע.
האירוע ישודר ברשתות חברתיות ויחובר באופן מלא לפלטפורמת Pipelbiz, כך שגם צופים מרחוק יוכלו להשקיע בחברות שמצאו חן בעיניהם.