חברת הפינטק הישראלית Setoo גייסה 9.3 מיליון דולר
החברה שהוקמה על ידי נעם שפירא ואייל גלוסקא פיתחה פלטפורמה שיוצרת ביטוחים אישיים ועובדת בעיקר עם חברות נסיעות מקוונות באירופה
- חברת הפינטק Pagaya גייסה 14 מיליון דולר
- לאומיטק תרחיב את פעילותה בארצות הברית
- פוסון הסינית תשקיע 5 מיליון דולר בחברת הפינטק The Floor
סטו הוקמה על ידי נעם שפירא ואייל גלוסקא ב-2017, היא מעסיקה היום 17 עובדים, 3 בחו"ל והשאר בישראל, אבל רשומה באנגליה.
החברה פיתחה פלטפורמה שיוצרת ביטוחים מותאמים אישית עבור לקוחות חברות אי-קומרס. "הרעיון התחיל מייצור סוג חדש של מוצרי ביטוח וחוויית לקוח חדשה, שבה לצרכן ברור מאוד מה הוא קונה ומה הוא מקבל ובעיקר שאם קורה משהו הוא מקבל את הכסף בלי לפנות לחברת הביטוח", הסביר ל"כלכליסט" נעם שפירא, מייסד ומנכ"ל משותף של סטו. הוא נותן כדוגמה מקרה של קניית חופשת סקי עתידית וביטוח למקרה שתנאי מזג האוויר למשל לא יאפשרו גלישה.
"הבנו שכדי להגן על חוויית הלקוח מי שצריך לעשות זאת זה העסקים המקוונים שמכירים אותו הכי טוב. אז יצרנו פלטפורמה - בעצם מפעל לייצור ביטוחים תוך דקות - אנחנו לוקחים אחריות על כל התהליך האופרטיבי באמצעות זה שאנחנו בעצם הברוקר שמקבל את ההרשאה מחברות הביטוח שאיתן אנחנו עובדים".
סטו עובדת היום בעיקר עם חברות נסיעות מקוונות באירופה, אבל מתרחבת גם לשווקים של חברות תעופה וחברות כרטיסים ובשנה הבאה מתכוונת להיכנס לעולם האי-קומרס כמו גם להשיק מוצר בצפון אמריקה.