הפיצוי של פלאפון ללקוחות המנותקים: גלישה ללא הגבלה במשך חודש
החברה הודיעה על מתן הפיצוי ללקוחות שמספרי הטלפון שלהם מתחילים בספרות 6 ו-7, שייכנס לתוקפו הלילה בחצות; ביומיים האחרונים חוו לקוחות החברה שיבושים, ולא יכלו לקבל ולהוציא שיחות, וכן לגלוש ברשת
חברת פלאפון הודיעה הערב (ב') שתפצה את לקוחותיה שחוו שיבושים ביומיים האחרונים, וזאת באמצעות גלישה ללא הגבלה למשך חודש. הטבת הגלישה שיקבלו המנויים מגיעה אחרי שמאות אלפי לקוחות נותרו ללא יכולת להוציא או לקבל שיחות כמו גם לגלוש ברשת האינטרנט.
- מנכ"ל פלאפון: "הרשת כרגע יציבה ותקינה"
- התקלה ברשת פלאפון: חלק מהלקוחות עדיין מנותקים
- בפלאפון מתנצלים על התקלה שטרם תוקנה: "אירוע שמחייב פיצוי"
הרחבת הגלישה תיכנס לתוקפה החל מהיום, 3.9.2018 בחצות, ועד אחרי תקופת החגים ב-2.10.18, כולל. ההטבה תופעל אוטומטית למנויים הרלוונטיים שנפגעו מהתקלה, אלה שמספרי הטלפון שלהם מתחילים בספרות 6 ו-7. לקוחות אלו על פי פלאפון עתידים לקבל על כך הודעת טקסט אישית ולא תידרש מהם פעולה כלשהי.
על מנת לספק הטבה גם ללקוחות הנמנים על המגזר החרדי, אשר אינם גולשים ברשת, תינתן הטבה חלופית הכוללת 500 דקות שיחה לחו"ל למדינות מובילות. גם במקרה זה ההטבה תותקן אוטומטית ולא מצריכה כל פעולה מצד הלקוח.
במסיבת העיתונאים שערך הבוקר רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, בחדר הבקרה של החברה בגבעתיים הוא אמר כי "ברצוני להתנצל בפני לקוחותינו ולהודות על הסבלנות. בשעות אלה הסתיימו הפעולות ורשת פלאפון יציבה ותקינה. מנויים הפונים עם תקלות פרטניות מטופלים בנקודות השירות. ההחלטה להעניק חבילת גלישה חופשית בישראל ללא הגבלה נבעה מכך שאנו יודעים כי בתקופת החגים ישנו שימוש מוגבר בהיקפי הגלישה בנייד, ואנו בטוחים כי לקוחות רבים ייהנו מההטבה".
השיבושים שהחלו אתמול בצהריים נבעו על פי החברה מפעולות שנועדו לתחזוקת התשתית, אלא שלמעשה הביאו להפלת הרשת עבור כ-20% מהמשתמשים - שהם יותר מחצי מיליון לקוחות. מדובר בתקלה השנייה בתוך ימים ספורים ברשת פלאפון, לאחר שגם ביום חמישי האחרון סבלו חלק מהלקוחות מתקלה.
הבוקר נערכה שיחת טלפון בין מנכ"ל משרד התקשורת נתי כהן לגוראון. במהלך השיחה הוחלט כי מהנדסים מטעם משרד התקשורת יצטרפו לצוות הבדיקה שהקימה חברת פלאפון לבירור נסיבות האירוע. צוות הבדיקה יגיש ממצאים ראשונים למנכ"ל משרד התקשורת תוך שבועיים מהיום.