$
הייטק והון סיכון

חברת AnyVision גייסה 28 מיליון דולר בהובלת Bosch

החברה פיתחה אלגוריתם לזיהוי פנים, גוף ועצמים שונים שמסוגל לבצע מעקב אחר אנשים בקהל גדול ולהתחבר למצלמות אבטחה בנמלי תעופה, רחובות וחנויות. בוש תחזיק ב-9% מהחברה הישראלית, ותיכנס עמה לשותפות טכנולוגית ושיווקית

הגר רבט 11:2922.07.18

חברת Bosch הגרמנית מובילה סבב גיוס של 28 מיליון דולר בסטארט-אפ הישראלי AnyVision. בסבב השתתפו גם שתי קרנות הון סיכון אמריקאיות.

 

 

החברה הישראלית מפתחת אלגוריתם לזיהוי פנים, גוף ואובייקטים לאיתור ומעקב אחר מבוקשים בקהל גדול ובזמן אמת. הטכנולוגיה של החברה יכולה להתממשק לכל מצלמה ומשמשת שירותי ביטחון בשדות תעופה, ערים חכמות, איצטדיונים וכדומה, כמו גם חברות מתחום הקמעונאות ותחומים נוספים.

 

מצלמת אבטחה ציבורית מצלמת אבטחה ציבורית צילום: אי פי אי

 

 

בהודעה לעיתונות שפרסמה החברה הגרמנית ב-10 ביוני השנה, נכתב כי היא רוכשת 9% מהחברה הישראלית וכי שתי החברות מתכוונות להיכנס לשותפות שיווקית וטכנולוגית.

 

 

 

מדובר בסבב גיוס ראשון לחברה שהוקמה ב-2015 ומעסיקה היום 130 עובדים. בהודעה מטעם AnyVision נכתב כי בעקבות הגיוס היא מתכוונת לפתוח שלושה משרדים חדשים בלוס אנג'לס, לונדון וסינגפור. מייסדי החברה הם איילון אטשטיין ופרופ' ניל רוברטסון (CTO) שמנהל את מכון המחקר בבלפסט.

 

"השוק משתנה. אם לפני 20 שנה היית נכנסת למשרד עם מפתח והיום עם כרטיס חכם, בשנים הקרובות זה יהיה באמצעות זיהוי הפנים" אמר ל"כלכליסט" אטשטיין, מייסד שותף ומנכ"ל החברה. "פנים הן כלי האותנטיקציה הכי מתקדם שיש". אטשטיין ציין שהמוצר הראשון של החברה נשק אמנם לתחום הביטחוני, אבל שמדובר בחברה אזרחית שכל לקוחותיה הן חברות אזרחיות. המערכת של החברה מכוונת פרטיות: "היום כשאת הולכת בתחנת רכבת בפריז את מצולמת אבל בעקבות תקנות ה-GDPR לא ניתן לעשות שימוש בחומרים הללו", סיפר המנכ"ל. "המערכת שלנו מפקסלת את כל הפרטים המזהים כך שלא ניתן לזהות את המצולמים או לבצע שחזור לתמונה".

 

 

 

החברה צפויה להשיק שני מוצרים נוספים כבר השנה, אחד מהם מיועד לתחום הקמעונאות, ויאפשר לנטר את החנות הפיזית בדומה לחנויות המקוונות ומוצר נוסף מיועד לתחום הספורט.  

בטל שלח
    לכל התגובות
    x