חברת לימוד הנגינה JoyTunes גייסה 10 מיליון דולר
החברה מפתחת אפליקציות ללמידת נגינה ורשמה בשנה האחרונה צמיחה בולטת בהכנסות ובמספר המשתמשים. את סבב הגיוס הובילו הקרנות אלף ו-Insight Venture Partners, שהשקיעה גם בוויקס ובטוויטר
חברת הסטארט-אפ ג'ויטיונס (JoyTunes) גייסה 10 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילו קרן Insight Venture Partners שהשקיעה גם בוויקס ובטוויטר, קרן אלף שלקחה חלק בגיוסי ג'ויטיונס הקודמים והשתתף בו מנכ"ל Yelp, משתמש נלהב של מוצרי החברה. עד כה גייסה ג'ויטיונס 17 מיליון דולר.
- חברת הסייבר IntSights גייסה 17 מיליון דולר
- קרן IGP הוכיחה מה באמת צריך כדי למשוך מוסדיים להייטק
- JVP מרחיבה את גיוס הקרן השמינית ל-200 מיליון דולר
החברה מפתחת אפליקציות ללימוד נגינה. בין היתר, השיקה את Simply Piano, שעל פי נתוני ג'ויטיונס, היא המובילה בעולם ללימוד נגינה בפסנתר ואף נבחרה כאפליקציה מצטיינת בידי גוגל ואפל עצמן. בנוסף, השיקה את Piano Maestro, שמשמשת כ-10% מהמורים לנגינה בפסנתר בארה"ב על בסיס שבועי. האפליקציות נשענות על מנוע תוכנה בשם MusicSense, שמזהה את נגינת המשתמש בזמן אמת ומתאים לו תגובות והנחיות באופן אישי.
מהחברה נמסר שההשקעה תאפשר לה להמשיך את קצב הצמיחה בפעילות שלה, לאחר שבשנה האחרונה רשמה צמיחה של כ-500% וחוותה עליות ומורדות ב-2017-2016. ג'ויטיונס השיגה צמיחה במספר המשתמשים ובהכנסות, לאחר שחשפה את המוצרים שלה למנועי צמיחה חדשים ואף עברה השנה לרווחיות.
JoyTunes נוסדה בידי רועי איציקובסקי והאחים יובל ויגאל קמינקא, ומעסיקה כיום 26 עובדים ביניהם מפתחים, מעצבים, מוזיקאים ואנשי חינוך. החברה ממוקמת בתל אביב ולאחרונה שכרה משרדים נוספים בעיר.
יובל קמינקא, מנכ"ל החברה, מסר: "אנו סטארט-אפ מוזיקלי שנוגע בחיים של אנשים ועושה טוב בעולם באמצעות מוזיקה. הגיוס הנוכחי יאפשר לנו לעבוד במכפלות ויחד עם זאת, חשוב לנו לשמור על הצוויון שהוביל אותנו להצלחה. למרות היכולת הכלכלית שלנו לגייס עשרות רבות של עובדים, אנו מבינים שאחד ממרכיבי המפתח להצלחה שלנו הוא הצוות המיוחד והמדויק שלנו". להערכתו, עד סוף השנה תצמח מצבת העובדים של החברה לכ-40.
לדבריו, בשנתיים האחרונות נפתחו לחברה הזדמנויות חדשות, מה שתרם לצמיחתה: "לפני שנתיים היו לנו ספקות על עתידנו וכיום אנחנו בצמיחה מאוד מואצת. האפליקציה המרכזית שלנו היא במודל של חינם ומנוי. החוויה החינמית שלנו מוגבלת בתוכן ובזמן ואז המנויים יכולים לעבוד בין מספר חודשים לשנה", סיפר. "נשתמש בכסף לצוותי המוצר החדשים שלנו שיבנו כלים, מנועי צמיחה ועוד מוצרים שנבנה כדי שהגדילה תימשך".