$
הייטק והון סיכון

חברת ciValue חתמה על חוזה עם Sephora

ענקית הקוסמטיקה כבר משתמשת בכלי בניית הקמפיינים של ciValue בצרפת, ועתה תפיץ אותם בכל אירופה. המוצר של החברה הישראלית נשען על ניתוח מידע אנונימי לצורך פעולות פרסום אישי של רשתות קמעונאות

מאיר אורבך 13:3924.06.18
ספורה (Sephora) אירופה, מרשתות היופי והקוסמטיקה הגדולות בעולם, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הטכנולוגיה הישראלית סי.איי.ווליו (ciValue). ההסכם שנחתם הוא לשנתיים ואמור, לפי הערכות, להכניס לה מיליוני דולרים 

 

 

סי.איי.ווליו מספקת פלטפורמה לניתוח נתונים ופרסונליזציה של קמפיינים עבור רשתות קמעונאות. המוצר שלה יאפשר לספורה לשתף פעולה עם ספקים כדי לבנות קמפיינים מותאמים אישית לכל לקוח, ובכך לשפר את חוויית הקניה. לספורה יש יותר מ-1,000 חנויות ב-18 מדינות ברחבי אירופה, והמוצר של סי.איי.ווליו כבר פועל בסניפי החברה בצרפת. ספורה צפויה להרחיב אותו לשאר אירופה במהלך השנה.  

 

סניף ספורה בגרמניה סניף ספורה בגרמניה צילום: גטי אימג'ס

 

  

לדברי אן-ורוניק ביילק, מנהלת הדיגיטל הראשית של ספורה עבור המזרח התיכון ואירופה: ״הצוות של ספורה מתרגש מההזדמנות לבנות חוויות קניה טובות יותר ללקוחותינו, שעולה בקנה אחד עם הרצון של החברה להוביל את חווית הקניה. סי.איי.ווליו היא פלטפורמה המאפשרת לאסוף מידע אנונימי על לקוחות ולהציע ניתוחים במהירות הבזק ולחלוק אותם עם שותפינו בתחום היופי הבשמים״

 

בני בסל, מנכ״ל ciValue אמר: ״זוהי עסקה משמעותית ביותר. ספורה היא חברה חדשנית ומובילה, ועסקה זו מראה שהמוצר משרת לקוחות המחוייבים לחווית לקוח מהמדרגה הראשונה״.

 

 

 

סי.איי.ווליו הוקמה ב-2014, לאחר שהחלה את דרכה בחממה של נילסן בקיסריה. היא גייסה עד היום 6 מיליון דולר, בין היתר מחממת נילסן, דויטשה טלקום וקרן MAC הקוריאנית-ישראלית ומעסיקה 25 עובדים. ספורה נוסדה בצרפת בשנת 1970 בידי דומיניק מנדונו, כיום, החברה היא חלק מקבוצת LVMH, שמחזיקה במותגי יוקרה כלואי ויטון.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x