$
אפליקציות

חדש בפייסבוק: בניית שעשועונים וחידוני וידאו בפיד

התכונה, שמחקה את ממשקי באזפיד ויישום הטריוויה HQ, מאפשר לעסקים ומשתמשים ליצור בקלות שאלונים המלווים בסרטון. מטרת פייסבוק היא להעשיר את התוכן בפיד, ועל הדרך - לגרום למשתמשים לשתף יותר מידע ולהיות פעילים יותר בשירות שלה

יואב סטולר 15:2520.06.18

פייסבוק משיקה תכונה חדשה: פוסטים במבנה של שעשועונים אינטראקטיביים וחידונים, שכוללים וידאו ואף שידור חי. ככל הנראה שהחברה מנסה לשפר כך את משך השימוש ביישומיה, לטפח את פלטפורמת הווידאו שלה ולעודד גולשים לשתף יותר מידע ולתקשר ביניהם. התכונה תהיה זמינה בתחילה למספר מוגבל של משתמשים, ועדיין לא ידוע מתי תגיע לישראל.

 

 

באמצעות הממשק החדש יוכלו משתמשים ועסקים לפרסם סרטונים שלצידם שאלות כ"איזה מהמשפטים שלפניכם הוא שקר", "מה יש בקופסה" או "מה אתם הייתם עושים". בנוסף, ניתן לבנות דרכו שאלון טריוויה מלא, בליווי מנחה מצולם. הרעיון עצמו אינו מקורי: הממשק והמבנה דומה מאוד לרכיבי החידונים של באזפיד, ושל אפליקציית הטריוויה HQ.

 

 

כלי החידונים של פייסבוק כלי החידונים של פייסבוק

 

  

פייסבוק מנסה להגביר את מעורבות המשתמשים בשירותיה, ולהפוך אותם מצרכני תוכן פסיביים ליוצרי תוכן - זאת, משום שכך קל יותר לאסוף עליהם מידע אישי ולהמירו לחבילות פרסום ממוקד. הניסיונות שלה הוגברו לאחרונה, בשל העובדה שמשתמשים רבים עברו לפרסם תמונות בסנאפצ'ט ואינסטגרם ולנהל התכתבויות בווטסאפ.

 

בראיון שהעניק סגן נשיא מוצרי וידאו בפייסבוק, פידג'י סימו, לאתר TechCrunch, סירב להתייחס להשוואה בין התכונה החדשה למוצר של HQ. לדברי סימו, תחום החידונים האינטראקטיביים עדיין בתולי למדי, ולכן יש מקום לפעילות של פייסבוק בו.

 

 

 

בפייסבוק דנים באפשרות לקיים חלוקת פרסים במסגרת השעשועונים כמו גם זכייה בכסף מזומן. במסגרת רעיון התגמול בעבור החידונים הועלה שמו של האינסיידר, גוף תקשורת הקשור בביזנס אינסיידר, כמי שעתיד להשתתף עם פייסבוק בחלוקת הפרסים. עם זאת, מהאינסיידר סרבו להגיב.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x