$
אפליקציות

פייסבוק תטיל צל על יוטיוב, תשלב וידאו של שעה באינסטגרם

החברה מתכננת להוסיף סרטונים ארוכים, מה שגם יקסום למשתמשים מבוגרים וגם יאפשר להרחיב ולייקר חבילות פרסום בשירות. פייסבוק מנהלת בימים אלה מגעים עם יוצרי תוכן מובילים באינסטגרם, כדי שיצלמו עבורה וידאו בפורמט החדש

רפאל קאהאן 16:4006.06.18

פייסבוק צפויה להוסיף יכולת פרסום קליפים של שעה באינסטגרם, מה שיוכל להציב אותה בתחרות ישירה עם יוטיוב - כך לפי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל. כיום ניתן להעלות סרטונים באורך של עד דקה בלבד, מה שמקשה על שילוב פרסומות.

 

 

מקור המקורב לנושא מסר לג'ורנל שמדובר בתוכנית מתקדמת שנמצאת בפיתוח ועדיין לא ברור מתי תושק. שילוב וידאו של שעה יאפשר לרשת החברתית להגדיל את משך השימוש בה, אלמנט שבפני עצמו צפוי למשוך מפרסמים ולאפשר לפייסבוק לייקר את חבילות הפרסום.

 

אינסטגרם אינסטגרם צילום: TechCrunch

 

 

הרשת החברתית נמצאת במגעים עם יוצרי תוכן, שחקנים מובילים באינסטגרם ומפיקים שונים בנוגע לפורמט החדש, כדי שיצרו סרטונים ארוכים משל עצמם.

 

התוכנית החדשה מגיעה בין השארר, בשל הצמיחה בהיקף המבוגרים שמשתמשים באינסטגרם - משתמשים שבניגוד לבני נוער, מעדיפים סרטונים ארוכים ולא קליפים קצרצרים; מספרם גדל בכ-60% בארה"ב בחמש השנים האחרונות.

 

 

 

יוטיוב היא המדיום החברתי הפופולרי ביותר בקרב בני נוער בארה"ב, כשאחריו אינסטגרם וסנאפצ'ט; הצעירים נוטשים את פייסבוק בהמוניהם, והחברה מבקשת להוון אותם בכל דרך, בהיותם קהל מבוקש מאוד בקרב מפרסמים.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x