יוטיוב תתחיל להציג פרסומות מיוחדות לצופים בטלוויזיות חכמות
לפי החברה, יותר ויותר משתמשים צורכים וידאו בשירות דווקא דרך טלוויזיות חכמות, מה שמצריך פרסומות שונות, שעשויות להיות ארוכות יותר. לדברי יוטיוב, צופי האפלקציה מבלים מולה כשעה ביום, בעוד הצופים דרך הטלוויזיה - יותר מארבע שעות
יוטיוב הודיעה שתתחיל להציף את יוטיוב בפרסומות בפורמט שמיועד לצופים בשירות הווידאו דרך טלוויזיות חכמות.
- האקרים העיפו מיוטיוב את Despacito, הקליפ הכי פופולרי ברשת
- ארגוני הורים בארה"ב: יוטיוב מרגלת אחר ילדים בניגוד לחוק
- מה הסיכוי שילדיכם יתעשרו מהסרטונים שלהם ביוטיוב?
בפוסט שפרסמה החברה אמש (א') הודיעה שבעוד 60% מהצופים משתמשים באפליקציית המובייל של יוטיוב, שיעור הצופים דרך טלווזיות צומח ושיעור הצפייה גבוה משמעותית מאשר במובייל: בעוד צופי האפליקציה מבלים מולה כשעה ביום, הצפייה דרך הטלוויזיה עומדת על כארבע שעות וחצי.
יוטיוב נבנתה מראשיתה כשירות מקוון למחשב ובהמשך גם לטלפון ולפיכך, גם חבילות הפרסום בה הותאמו לקהל שמשתמש בכלים אלה. עתה צפויות הפרסומות לשאת אופי שונה, שדומה יותר לשל פרסומות קלאסיות בטלוויזיה - כלומר פרסומות ארוכות יותר, שלא בהכרח ניתן לדלג עליהן.
יוטיוב עדיין לא פרסמה את מבנה חבילות הפרסום החדשות, אך כנראה שתציג מספר אפשרויות עבור המפרסמים, בהתאם לאורך הסרטונים; הרי משתמשים צפויים להתעצבן אם על קליפ של דקה וחצי יהיה עליהם לצפות בשלוש דקות של פרסומות.
לדברי רוברט קינקל, מנהל העסקים של יוטיוב, דווקא הטלוויזיה היא הפלטפורמה בה שיעור הצפייה צומח במהירות הגדולה ביותר. מדובר בחדשות מצוינות עבור תעשיית הטלוויזיות, שחששה בשנים האחרונות מההתמקדות של המשתמשים והמפרסמים במובייל.