חברת האודיו Sonos מתכננת הנפקה בקיץ הקרוב
החברה, שמפתחת מוצרי אודיו ומתרחבת בזירת הרמקולים החכמים, הגישה בחשאי מסמכים לקראת הנפקה לפי שווי של 2.5 עד 3 מיליארד דולר. את המהלך צפויים להוביל מורגן סטנלי וגולדמן זאקס
יצרנית הרמקולים האלחוטיים Sonos הגישה באופן חסוי מסמכים להנפקה בורסאית, אותה היא מתכננת לבצע בקיץ הקרוב לכל המוקדם - כך לפי דיווח של סוכנות בלומברג.
- דיווח: הרמקול החכם של אפל נכשל בשווקים, המלאי נערם בחנויות
- גוגל מתגאה: מכרנו עשרות מיליוני רמקולים חכמים
- גם גוגל רוצה אקו Show; תשיק רמקולים חכמים בעלי מסך
החברה שבסיסה בסנטה-ברברה, קליפורניה, רוצה להנפיק עצמה לציבור ביוני או יולי, ולהגיע על ידי כך לערך שוק של 2.5-3 מיליארד דולר. סונוס עובדת לצורך העניין עם מורגן סטנלי, ועם קבוצת גולדמן זאקס, שצפויות להוביל את המהלך.
ברקע הדברים עומד שגשוגו של שוק הרמקולים החכמים, וסונוס, חלוצה בתחום האודיו, מנסה לעמוד בקצב של מוצרי מותג אקו של אמזון. סונוס אמרה שהיא פועלת על מנת להפוך את מוצריה למתאימים לכל שירותי העזרה הקולית, כולל אלקסה של אמזון, סירי של אפל, והאסיסטנט של גוגל. באוקטובר השיקה החברה את Sonos One, שמכיל מיקרופון המאפשר למשתמשים לתקשר עם אלקסה.
סונוס מקווה גם להבדיל את עצמה ממתחרותיה ע"י איכות קול גבוהה טובה. זוהי אסטרטגיה שאפל משתמשת בה עם רמקול ה-HomePod שלה, אשר עד כה לא עמד בציפיות.