חברת Slidely חתמה על שיתוף פעולה עם שאטרסטוק
הסטארט-אפ הישראלי מפעיל פלטפורמה ליצירת סרטונים עבור עסקים קטנים - שמעתה תקבל גישה ל-9 מיליון סרטונים שמקורם בענקית התמונות. לחברה, שקמה ב-2016, יש כ-40 אלף לקוחות והכנסות שנתיות של 16 מיליון דולר
סליידלי (Slidely), המפעילה של פרומו, פלטפורמת יצירת וידאו לעסקים קטנים, חתמה על הסכם עם ספקית התמונות שאטרסטוק. במסגרתו, ישולבו כתשעה מיליון סרטונים משאטרסטוק בפלטפורמת סליידלי - מה שצפוי לייצר הכנסות משמעותיות.
- פיטר ת'יל ו-Slack משקיעים בחברת Epistema הישראלית
- חברת Axonize גייסה 6 מיליון דולר
- פאלו אלטו קונה את Secdo הישראלית בכ-100 מיליון דולר
סליידלי מאפשרת לעסקים בכל הגדלים לייצר ולהשתמש בתוכן וידאו, עם גישה ליותר מ 12.5 מיליון סרטונים באיכות גבוהה וקטעי מוזיקה ערוכים, ללא חשש של הפרת זכויות יוצרים.
החברה הישראלית השיקה את פלטפורמת פרומו בקיץ 2016, ומאז צברה יותר מ-40 אלף לקוחות והכנסות שנתיות של 16 מיליון דולר.
" בדרך ליישום החזון שלנו, לסייע לעסקים מכל העולם לגדול ברשת, אנחנו מאוד בררנים בכל מה שקשור לבחירת שותפי התוכן שלנו", אמר תום מור, מנכ"ל סליידלי. "אנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם שאטרסטוק. הוספת כל ספריית הפרימיום וידאו שלהם מאפשרת לנו לתת ללקוחותינו מבחר עצום של סרטונים לעריכה, ובכך לענות על הביקוש ההולך וגדל לתוכן איכותי לכל סוג של עסק ולכל צורך שיווקי".
"צורכי הווידאו של מפרסמים ומשווקים ממשיכים לגדול במהירות, ולכן אנו שמחים להגיש את תוכן הווידאו האיכותי שלנו לעסקים שמשתמשים בפרומו", אמר אלכס ריינלוד, דירקטור בכיר בשאטרסטוק. "כלי יצירת התוכן המצויין של פרומו מאפשר לכל עסק לייצר מודעות וידאו מקצועיות".