פורשה השקיעה בסבב הגיוס השני של אנגוג הישראלית
סכום ההשקעה לא פורסם, אך הוא משלים את הסבב ל-15 מיליון דולר; לפורשה הצטרפו בהשקעה גם אלייד וגוף פרטי נוסף; הטכנולוגיה שפיתחה אנגוג מסוגלת לנתח את האותות שמפיקים מכשירים, וזאת ללא השפעה מורגשת על חיי הסוללה
- פורשה פוזלת לשוק המכוניות המעופפות
- האם מכוניות הדיזל ייעלמו מהכבישים?
- פורשה מאמינה בשוק הלבנוני: תפתח מרכז שירות ייחודי בלב ביירות
הטכנולוגיה שפיתחה אנגוג מסוגלת לנתח את האותות שמפיקים מכשירים, וזאת ללא השפעה מורגשת על חיי הסוללה. ניתוח כזה מאפשר לטלפון לזהות את מצב הניידות של בעליו ולשפר חוויית שימוש. אנגוג מפעילה מנוע AI עצמאי על גבי המכשיר ללא צורך בהעברת הנתונים לשרת מרכזי מרוחק, מה שמהווה יתרון גם בתחום אבטחת המידע וגם בתחום פרטיות המשתמש. טכנולוגיה זו פותחת מגוון רחב של אפשרויות חדשות לספקי שירותים בהשקתם של כלים בעלי רמה גבוהה יותר של התאמה אישית.
אנגוג השתתפה בתוכנית The Bridge שנערכה בהובלת מרצדס-בנץ, קוקה קולה וטרנר. הפיתוח המשותף הראשון שלה עם מרצדס-בנץ כבר נמצא בשוק מאז ספטמבר 2017. מדובר באפליקציית EQ Ready המנתחת את התנהגות הניידות האישית של המשתמשים כדי לעזור להם לעבור לכלי רכב חשמליים והיברידיים של מרצדס-בנץ.
"אנו שמחים שההשקעה שלנו באנגוג מאפשרת לנו להמשיך ולפתח את המומחיות שלנו ואת ההזדמנויות שלנו בתחום הבינה המלאכותית בתחום הניידות. סצינת הסטארט-אפ הישראלית בתחום הטכנולוגיה מבוססת על כמות עצומה של ידע ופוטנציאל. אנו להוטים לעבוד עם חברות חדשות כדי להמשיך בפיתוח הצעות דיגיטליות חדשות ולהשיק פתרונות אלה בשוק במהירות, כך שהלקוחות יוכלו להתחיל ליהנות מהם", אמר תילו קוסלובסקי, מנכ"ל פורשה דיגיטלי.
אנגוג הוקמה בשנת 2010 על-ידי גיל לוי וירון איזנבוד. בשנת 2015 הצטרף לחברה עופר ציפרמן כמנכ"ל וכמשקיע. החברה מעסיקה כ-30 עובדים בתל אביב.
"אנו מצפים לפתח רעיונות חדשים וחדשניים עם פורשה על מנת להציע ללקוחות את פתרונות הניידות הטובים ביותר. הניסיון הדיגיטלי הופך להיות יותר ויותר חיוני, והכי חשוב - יכול לשמש גם בפורמט שימושי עבור שירותי ניידות חדשים", אמר ציפרמן.