מייסד בוקסי: "אנשים עדיין משתמשים במוצר שלנו - וזו אחת הטעויות שעשינו"
עידן כהן מסביר לפודקאסט "30 דקות או פחות" איפה טעתה החברה שניסתה להמציא מחדש את הטלוויזיה ומספר על המיזם החדש שלו - אדנית חכמה לגידול עציצים בבית
הם היו יקירי תעשיית המדיה האמריקאית וכבשו את מדורי הטכנולוגיה בעיתונות. כשיוטיוב עוד היתה חברה פצפונת ושנטפליקס עדיין שלחו תקליטורים בדואר, בוקסי היתה חברת להיט בארה"ב. עם השקעה של 30 מיליון דולר מקרנות מובילות, החברה הישראלית הקטנה ביקשה להיות מובילה עולמית שתמציא מחדש את הטלוויזיה על גבי האינטרנט.
- הפיתוח חוסל, העובדים פוטרו: הסוף העצוב של בוקסי
- סמסונג רכשה את בוקסי בעשרות מיליוני דולרים
- מה נותר מחזון "לחתוך את הכבלים" של Boxee?
לרגע נראה היה שזה מצליח - החברה מכרה מאות אלפי מכשירים והמכירות הגיעו לכ-100 מיליון דולר, אבל זה נגמר במכירה לסמסונג, שקנו אותם תמורת כמה עשרות מיליוני דולר ואחרי כשנתיים החברה הקוריאנית סגרה את הפרויקט המשותף איתם.
"השקענו בעיצוב ובחומרה, אולי אפילו יותר מדי", מספר עידן כהן, ממייסדי בוקסי, באולפן של הפודקאסט "30 דקות או פחות". "אנשים עדיין משתמשים בבוקסי, וזו אחת הטעויות שלנו - זה מוצר שלא היה אמור להמשיך להתקיים כיום".
בראיון מסביר כהן איפה עוד טעתה בוקסי בדרך ומספר על הפרויקט החדש שלו - GROW, האדנית החכמה שתהפוך כל מרפסת או חלון לחלקת גידול מנוטרת ומנוהלת, בין אם אתם רוצים לגדל עגבניות שרי, גרניום או קנאביס רפואי.
לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן
מראיינים:
נבות וולק, מנכ"ל האקסלרטור של מיקרוסופט בישראל.
אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.