אקזיט
חברת Storesmarts נרכשה במיליוני דולרים
החברה פיתחה מערכת שמסייעת למפעילי רשתות קמעונאות לנטר את התנהגות הלקוחות בחנויות. הרוכשת, RetailIQ האמריקאית, תשתמש בטכנולוגיות של סטורסמארטס כדי להרחיב את היצע מוצריה
- הייטק על המפה: ההזדמנות הכי גדולה של ירושלים
- האקזיטים צמחו בזכות הגלובליזציה
- סיכום 2017 בהייטק: זינוק של 110% בסכום האקזיטים
סטורסמארטס הוקמה ב-2013 ופיתחה כלי מדידה וניתוח התנהגות לקוחות בחנויות, בדומה לכלי ניתוח שנועדו לפלטפורמות סחר מקוון. החברה באה לפתור פער בסיסי ומהותי של רשתות השיווק: התנהלות החנויות שבבעלותן. המערכת של סטורסמארטס מספקת למנהלים מידע משלים למכירות בקופה, עוזרת להם לראות את התמונה המלאה בחתך של חנות או כלל הרשת, ומאפשרת להם להגיב בזמן אמת. לסטורסמארטס יש עשרות לקוחות ומוצריה הותקנו ב-500 לקוחות בחמש מדינות. בין לקוחותיה נמנות Aeropostale, Exchange A, פנדורה ועוד.
הרוכשת, RetailIQ, היא חברה מארה"ב שעיקר פעילותה במרכז אמריקה. היא עוסקת בפיתוח טכנולוגיות לשווקי הקמעונאות, ולפי הערכות, קנתה את סטורסמארטס כדי להרחיב את סל המוצרים שלה, עבור לקוחות כ-Totto, Pandora Jewlery ואחרים.
מייסד ומנכ"ל החברה, אייל בן אליהו, מסר: "RetailIQ היו שותפים עסקיים לאורך מספר שנים. הם הפיצו את מוצרי החברה בהצלחה רבה בעולם, אנחנו שמחים על הקשר שנרקם ומאמינים ביכולת של RetailIQ להמשיך להפיץ באמריקה את המוצר שלנו, בסינרגיה טכנולוגית ועסקית נכונה עם המוצרים שלהם״. מייסד וסמנכ״ל הטכנולוגיות, עילי פלח, הוסיף: "אנחנו שותפים לחזון הטכנולוגי של החברה הקונה, ובטוחים כי שילוב מוצרינו עם סל מוצריה יהווה מכפיל ערך עבור הקמעונאים".