$
הייטק והון סיכון

אקזיט

חברת Storesmarts נרכשה במיליוני דולרים

החברה פיתחה מערכת שמסייעת למפעילי רשתות קמעונאות לנטר את התנהגות הלקוחות בחנויות. הרוכשת, RetailIQ האמריקאית, תשתמש בטכנולוגיות של סטורסמארטס כדי להרחיב את היצע מוצריה

מאיר אורבך 17:5602.01.18
סטורסמארטס (Storesmarts) הישראלית נמכרה לחברת RetailIQ האמריקאית - כך נודע ל"כלכליסט". הרכישה מוערכת במיליוני דולרים בודדים במניות ובמזומן. סטורסמארטס גייסה עד כה כמיליון דולר מלב לבייב ויצחק מירלשווילי וכן מקרן מאווריק ונצ'רס.

 

 

סטורסמארטס הוקמה ב-2013 ופיתחה כלי מדידה וניתוח התנהגות לקוחות בחנויות, בדומה לכלי ניתוח שנועדו לפלטפורמות סחר מקוון. החברה באה לפתור פער בסיסי ומהותי של רשתות השיווק: התנהלות החנויות שבבעלותן. המערכת של סטורסמארטס מספקת למנהלים מידע משלים למכירות בקופה, עוזרת להם לראות את התמונה המלאה בחתך של חנות או כלל הרשת, ומאפשרת להם להגיב בזמן אמת. לסטורסמארטס יש עשרות לקוחות ומוצריה הותקנו ב-500 לקוחות בחמש מדינות. בין לקוחותיה נמנות Aeropostale, Exchange A, פנדורה ועוד.

 

מייסדי החברה, עילי פלח ואייל בן אליהו מייסדי החברה, עילי פלח ואייל בן אליהו צילום: StoreSmarts PR

 

 

הרוכשת, RetailIQ, היא חברה מארה"ב שעיקר פעילותה במרכז אמריקה. היא עוסקת בפיתוח טכנולוגיות לשווקי הקמעונאות, ולפי הערכות, קנתה את סטורסמארטס כדי להרחיב את סל המוצרים שלה, עבור לקוחות כ-Totto, Pandora Jewlery ואחרים.

 

 

 

מייסד ומנכ"ל החברה, אייל בן אליהו, מסר: "RetailIQ היו שותפים עסקיים לאורך מספר שנים. הם הפיצו את מוצרי החברה בהצלחה רבה בעולם, אנחנו שמחים על הקשר שנרקם ומאמינים ביכולת של RetailIQ להמשיך להפיץ באמריקה את המוצר שלנו, בסינרגיה טכנולוגית ועסקית נכונה עם המוצרים שלהם״. מייסד וסמנכ״ל הטכנולוגיות, עילי פלח, הוסיף: "אנחנו שותפים לחזון הטכנולוגי של החברה הקונה, ובטוחים כי שילוב מוצרינו עם סל מוצריה יהווה מכפיל ערך עבור הקמעונאים".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x