חברת Leadspace גייסה 21 מיליון דולר
החברה מפתחת פלטפורמה לשיווק ומכירות מבוססת בינה מלאכותית. את סבב הגיוס הובילו Arrowroot Capital וקרן JVP, והשתתפו בו גם הקרנות ורטקס ובאטרי
- חברת Vayyar Imaging גייסה 45 מיליון דולר
- חברת Bizzabo גייסה 15 מיליון דולר
- חברת Bugatone גייסה 3 מיליון דולר בהובלת Oppo
בשיחה עם "כלכליסט" אמר אמנון מישור, מייסד ונשיא החברה שהגיוס החדש יאפשר ללידספייס להאיץ באופן משמעותי את מאמצי השיווק שלה ולהגדיל את צוות הפיתוח בישראל. "אנחנו מפתחים טכנולוגיה אשר מאפשרת לעסקים שרוצים למכור לעסקים אחרים להפוך את הדאטה שיש להם לבעל ערך ולתת להם יכולת חיזוי למימוש העסקה", אמר.
לידספייס מפתחת פלטפורמת שיווק ומכירות מבוססת בינה מלאכותית. החברה קמה ב-2010 וגייסה את הסכום המשמעותי הראשון התחלתי בחממת הטכניון של ורטקס ובאטרי. בטרם הגיוס הנוכחי, גייסה לידספייס 35 מיליון דולר. היא מעסיקה 75 עובדים. מחציתם בישראל עוסקים במו"פ והיתר בארה"ב, עוסקים בפיתוח, מדע נתונים ושיווק.
"אנחנו ב-Arrowroot Capital מאמינים שבינה מלאכותית תחולל מהפכה בעולמות השיווק והמכירות בתחום ה-B2B, יותר יותר חברות כבר קוצרות את פירות המהפכה", ציין מת'יו סאפאי, שותף מנהל בקרן Arrowroot Capital. "לידספייס בנתה פלטפורמה ייחודית, זכתה בלקוחות מן השורה ראשונה והיא אחת מהחלוצות בתחום, אנו שמחים להצטרף למסע של לידספייס בשלב הקרוב של צמיחתה". "במהלך השנה החולפת יותר ויותר לקוחות שלנו העידו כי מאמצי השיווק שלהם בעולם ה-B2B עברו טרנספורמציה הודות לפלטפורמת ניהול הידע ויכולות הבינה המלאכותית של לידספייס ובכלל זה: מיקרוסופט, HP, AppDynamics, Marketo ו-N3", הוסיף מישור.
סבב הגיוס הנוכחי יאפשר הרחבה משמעותית של מרכז הפיתוח של לידספייס בישראל, הממוקם בהוד השרון, המפתח את מוצרי הבינה המלאכותית לאנשי שיווק ומכירות, בנוסף לגידול בכוח האדם בארה"ב, בדגש על סן פרנסיסקו ודנוור.
"הצמיחה המהירה והעקבית של לידספייס היא תוצאה ישירה של הטכנולוגיה החדשנית שלה, הנותנת מענה לצורך אמיתי בשוק", אומר רפי קסטן, שותף מנהל בקרן הון הסיכון JVP. "הפלטפורמה של לידספייס לניהול קהלי יעד, הכוללת גם טכנולוגיית בינה מלאכותית, מסייעת לחברות בינוניות וגדולות למקסם את פוטנציאל השיווק והמכירות שלהן. אנו מאמינים שהצמיחה המרשימה תמשיך גם בשנה הקרובה".