פרסומות במציאות מוגברת: סנאפצ'ט שמה לכם BMW בחניה
כלי חדש של האפליקציה מאפשר לבחור מוצרים כמו מכוניות ספורט ולהציב אותם וירטואלית בסביבות אמיתיות. בנוסף, תאפשר סנאפ למפרסמים לקדם סטוריז בממשק הראשי של האפליקציה
סנאפ הטמיעה מספר חידושים בממשק הפרסומי שלה, במטרה למשוך תקציבי פרסום נוספים לאפליקציית סנאפצ'ט. מעתה, יוכלו מפרסמים לקדם סטוריז ולהציע למשתמשים להטמיע מוצרים בתמונות באמצעות כלי מציאות מוגברת.
- פייסבוק שוב מעתיקה רעיון מסנאפצ'ט - תיקח גם את ה-Streaks
- יותר מדי Stories: פייסבוק מצמצמת כפילויות ביישומים שלה
- צוקרברג: לתכונת ה-Stories יש 300 מיליון משתמשים ביום
משתמשים יוכלו לבחור עצמים ולשלב אותם בתמונות - למשל, מכוניות BMW, לאחר שבחרו את צבעם והזווית בה יוצגו. תצורת פרסום זו יוצרת חשיפה חווייתית וממושכת למותג, מה שיכול לתרום לרווחי סנאפ.
לעומת הבאז שסובב את טכנולוגיית ה-AR, קידום הסטוריז הפרסומיים הוא הבשורה האמיתית עבור המפרסמים: מפרסם יוכל להעלות אוסף של שלושה עד עשרה סרטונים ותמונות, ולקדם אותו כך שיוצג למשתמשים ספציפיים, על בסיס החתך הרלוונטי לקמפיין. התוכן המקודם יציג את המוצר ממספר זוויות ובאופן חווייתי יותר מתמונה או סרטון בודד. כמו כן, הסטוריז המסחריים יידמו לתוכן גולשים (למרות שיסומנו כפרסומות), ויכללו הפניות לעמודי נחיתה, אפליקציות ולינקים אחרים.
ביחד, הפורמטים החדשים הללו עשויים להפוך את המודעות בסנאפ לזולות יותר, ופחות נשכחות - שני מאפיינים חשובים במשיכת עסקים כשאלו מבקשים להטביע את חותמם על הנוער האמריקאי.
"הלקוחות המפרסמים שלנו מבקשים דרכים חדשות לספר סיפורים בנייד", אמר פיטר סילס, מנהל המכירות של החברה ל-TechCrunch. על פי הדיווח רשת HBO כבר החלה לבצע פיילוט בפורמט החדש לקידום הצפייה בפרק של משחקי הכס באירועי בלאק פריידי.
לטענת סנאפ, הפרסום בסטוריז יכול להגיע לקהל של 88 מיליון משתמשים בארה"ב לבדה - נתון שלכאורה עולה על 74 מיליון שמציגה אינסטגרם בסטוריז ומהווה כמעט מחצית המשתמשים היומיים בפייסבוק במובייל. סנאפצ'ט, שמראשיתה מזוהה עם הקהל הצעיר, מחזיקה ב-47 מיליון משתמשים בסטוריז בגילים 13-24 בארה"ב, לכאורה 9 מיליון יותר מפייסבוק ו-15 מיליון יותר מאינסטגרם.