בידלגו מרמת גן חתמה על הסכם שת"פ עם סנאפצ'ט
לכלכליסט נודע כי מכירות החברה, שמספקת פלטפורמת פרסום במובייל, צפויות לגדול בעקבות ההסכם ב־25 מיליון דולר בשנת 2018
חברת בידלגו (Bidalgo) מרמת גן חתמה על הסכם שותפות ישראלי ראשון עם חברת סנאפ, מפעילת הרשת החברתית סנאפצ'ט, כך נודע ל"כלכליסט". בבידלגו, שפיתחה פלטפורמת פרסום אפליקציות מובייל שמבוססת על בינה מלאכותית ותוכנה לומדת, מעריכים כי ההסכם שנחתם עם הרשת החברתית יביא לעלייה של 25 מיליון דולר בהיקף המכירות ב־2018.
- 5 אפליקציות ווינדוס 10 במיוחד לסטודנטים
- Tonight: ה"שדכן החרדי" של אפליקציות הדייטינג
- אמזון תאפשר למפתחים חיצוניים לעשות כסף מאלקסה
שיתוף הפעולה החדש יאפשר למאות לקוחות בידלגו, רובם חברות שמפתחות משחקים למובייל, להפעיל את הפלטפורמה שמנהלת עבורן את הפרסום גם בסנאפ, ובכך להגדיל את החשיפה לפרסום. בידלגו תקבל גישה ישירה לממשק הפרסום וכך תספק ללקוחותיה אוטומציה שונה למודעות שלהן בסנאפצ'ט.
סנאפ, שהונפקה בשנה שעברה לפי שווי עצום של 24 מיליארד דולר, ידעה שנה קשה, ושוויה מוערך היום ב־18.4 מיליארד דולר. סנאפ ספגה מכה כשרכיב ה־Story, מוקד משיכה מרכזי למשתמשי סנאפצ'ט, הוטמע השנה גם באינסטגרם מבית פייסבוק. עם זאת, האפליקציה שהתייחדה תמיד בממשק חצוף וצעיר עדיין נהנית לפי הערכות מ־160 מיליון משתמשים ייחודיים ביום.
מנכ״ל בידלגו פלאי בארי אמר לאחר החתימה: "ההכרה שקיבלנו מסנאפ היא אבן דרך משמעותית מבחינתנו. לאחר השותפות עם פייסבוק, אינסטגרם, גוגל ופינטרסט, והחיבור של הפלטפורמה שלנו למודעות של אפל, אנו גאים להשלים את החיבור לרשתות המשמעותיות ביותר, האחראיות ליותר מ־95% מהצמיחה בפרסום במובייל".
מכירות בידלגו עומדות היום על 300 מיליון דולר בשנה. על פי תחזיות החברה, שנמנעה עד כה מגיוס הון, היקף מכירותיה עתיד להגיע למיליארד דולר עד סוף 2018. בידלגו מעסיקה כ־90 עובדים, רובם במרכז הפיתוח ברמת גן. עם ההתרחבות היא מתכוונת להגדיל את מספרם בכ־20%, ולגייס בין השאר מתכנתים, מפתחים ומעצבי מוצר.
עם לקוחותיה הגדולים של בידלגו נמנות החברות ynga, playtika, job today ו-Gett, לצד חברות ענק אחרות בתחום המשחקים שההסכמים איתן חסויים. בידלגו פועלת משלושה מוקדים בעולם ‑ רמת גן, סן פרנסיסקו וסיאול ‑ ופעילה בעיקר בשוק האירופי, האמריקאי והקוריאני.