עתיד הווידאוקליפים: חוויות מוזיקליות במציאות מדומה
חברת ההקלטות יוניברסל מיוזיק חברה ל-Within, מפתחת פלטפורמה לבניית תכני VR, במטרה להפיק קליפים אימרסיביים עבור משקפי אוקולוס, גוגל, HTC וסוני
- טכנולוגיית VR ישראלית לוקחת אתכם למסע בזמן
- ה-NBA מוכרת חבילות צפייה ב-VR
- צוקרברג שידר ביקור וירטואלי בפורטו ריקו, כדי למכור לכם VR
בעבר ביצעו כבר פרויקטים בתחום כמו הסרטון המלווה את השיר "Under Neon Lights" של The Chemical Brothers והקליפ עבור השיר "Kids" של OneRepublic. במסגרת הפרויקטים, יכלו הצופים להביט ב-360 מעלות בסביבה הווירטואלית, מה שיצר סיפור עמוק ורחב יותר שליווה את השירים.
החברות משתפות פעולה במטרה ליצור חוויות VR טובות יותר גם עבור הקהל - וגם עבור אמני ענקית ההקלטות עצמם, שיוכלו לבנות דרך פלטפורמת Within יצירות וידאו עשירות יותר. הסרטונים שיופקו יהיו זמינים בתוצרתם המלאה באפליקציה של Within, שזמינה למשתמשים בסמארטפונים ובמשקפי המציאות המדומה של סוני, אוקולוס, HTC וגוגל.
מנכ"ל Within, כריס מילק, אמר: "המוזיקה היא אחד המדיומים המשתנים ביותר בחוויה האנושית, שילובה עם חוויות AR ו-VR יוצר אומנות חדשה בעלת עוצמה רבה יותר מסכום חלקיה. שותפות זו מאפשרת לנו את ההזדמנות המדהימה לעבוד עם אמנים מובילים ביוניברסל כדי ליצור יותר ויותר חוויית מוזיקה מרהיבה ומשמעותית".