$
חדשות התקשורת

לאחר כחמש שעות: תוקנה התקלה בגולן טלקום

החברה מסרה על תיקון התקלה, שכתוצאה ממנה לא יכלו הלקוחות להוציא או לקבל שיחות; "נבעה כנראה מבאג באחד מרכיבי הרשת"

אביב גוטר 20:3025.09.17

לאחר כחמש שעות: גולן טלקום הודיעה הערב (ב') על תיקון התקלה שכתוצאה ממנה לא יכלו הלקוחות להוציא או לקבל שיחות. התקלה התגלתה בסביבות 15:15 לאחר תלונות רבות מצד הלקוחות.

 

גולן טלקום מסרה כי "אנחנו מתנצלים בפני לקוחותינו על השיבושים הזמניים בשיחות. החברה פעלה במלוא המרץ יחד עם מהנדסי התמיכה של נוקיה העולמית לאיתור ופתרון מהיר ככל שניתן של התקלה, שכנראה נבעה מבאג באחד מרכיבי הרשת. גם בשעה זו מהנדסי החברה במעקב מלא על ביצועי הרשת".

 

 

עם גילוי התקלה מסרה החברה כי היא לא פוגעת בגלישה, אלא בשיחות הטלפון. שעה וחצי לאחר מכן עידכנה גולן טלקום כי הפעילה מערכות גיבוי ומרבית השיחות היוצאות של המנויים פועלות כסדרן, וגם חלק מהשיחות הנכנסות.

  

גיל שרון, יו"ר גולן טלקום גיל שרון, יו"ר גולן טלקום צילום: אוראל כהן

 

לפי דו"חות אלקו שרכשה את גולן טלקום, הכנסות גולן ברבעון השני הסתכמו ב-133 מיליון שקל והרווח התפעולי עמד על 21 מיליון שקל. מספר המנויים של החברה עמד בסוף הרבעון על כ-892 אלף, מול 900 אלף מנויים בסוף שנת 2016 ו-917 אלף מנויים בסוף 2015. החברה מייחסת את הירידה במספר המנויים באי הוודאות ששררה סביב חברת הסלולר מאז ההודעה של בעל השליטה הקודם מיכאל גולן על העמדתה למכירה.

 

 

 

שיעור נטישת המנויים ברבעון עמד על 10%, בדומה למקובל בענף - בסלקום ופרטנר עמד שיעור הנטישה על 9% ו-10.8% בהתאמה. ההכנסה הממוצעת מלקוח בתקופת הדו"ח עמדה על 50 שקל לחודש, לעומת 60 שקל לחודש בחברות הוותיקות. 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x