מיקרוסופט: Bing שולט בשליש משוק החיפוש האמריקאי
מנוע החיפוש בינג עדיין חי ובועט: נתונים שאספה עבורה קומסקור מראים שיעורי שימוש מפתיעים - 26% בבריטניה, 19% בצרפת ו-33% בארצות הברית עצמה. ואולם, לבינג דרך ארוכה עד שיוכל לאיים על חיפוש גוגל
מנוע החיפוש בינג של מיקרוסופט עדיין חי: בסוף השבוע חשפה החברה נתוני שימוש בו, לפיהם הוא מחזיק ב-9% משוק החיפוש העולמי וב-33% משוק החיפוש בארה"ב.
מחקר שביצעה קומסקור עבור ענקית התוכנה הראה שביוני האחרון הגיע מנוע החיפוש לשליטה של 23% עד 26% משוק החיפוש הבריטי, 24% עד 26% בטייוואן ו-19% בצרפת ובהונג קונג. הנתון המרשים ביותר נרשם בארה"ב - אך עדיין מדובר בנתונים זעומים לעומת מנוע החיפוש של גוגל, ששולט כמעט בכל שאר השוק העולמי.
לפי מיקרוסופט, נתוני קומסקור כוללים גם חיפושים סטנדרטיים בבינג וגם באתרי יאהו ו-AOL, בהם מוטמע בינג כברירת מחדל לחיפוש. החברה חשפה את הנתונים במטרה למשוך מפרסמים ולהגדיל את הכנסותיה. בנוסף, מבקשת מיקרוסופט לשנות את התדמית של בינג, שנתפס כמיושן וזניח לעומת גוגל.
כוחה של ענקית התוכנה בתחום הפרסום המקוון גדל מדי שנה, וברבעון האחרון דיווחה על עלייה של 8% מהרבעון המקביל בשנה שעברה – צמיחה של 124 מיליון דולר.