מייסדי Gett משקיעים ב-Brayola של אורית חשאי
לצד דייב וייזר ורועי מור, השתתפו בסבב הגיוס גם אילן שילוח, ניר טרלובסקי ויונתן בן ארצי. החברה מפעילה חנות מקוונת להלבשה תחתונה לנשים, שמתבססת על אלגוריתם המבטיח התאמה של חזיות לגוף המשתמשת
חברת בריולה (Brayola) של אורית חשאי (יוצאת כרמל ונצ'רס) הודיעה בסוף השבוע על השלמת סבב גיוס נוסף בסך 2.5 מיליון דולר בו השתתפו מייסדי גט שחר (דייב) וייזר ורועי מור, לצד אילן שילוח, ניר טרלובסקי ויונתן בן ארצי.
- מנוע חיפוש החזיות בריולה יפעל בארץ
- Oryx Vision גייסה 50 מיליון דולר
- BlueteamGlobal גייסה 125 מיליון דולר
בריולה משתמשת באלגוריתם ובנתוני ביג דאטה כדי להתאים למשתמשות חזיות בהתבסס על נתונים שהזינו למערכת והמלצות גולשים. לפי נתוני החברה, לבריולה שיעור החזרות של 10% בלבד, לעומת 30% בפלטפורמות אחרות.
חברת הסחר המקוון מחזיקה שותפויות עם יותר מ-100 מותגים בתחום ההלבשה התחתונה והחזיות, שמוזמנות דרך האתר ומגיעות באריזה ממותגת שלה.
חשאי הקימה את בריולה ב-2013 כזירת מסחר להלבשה תחתונה לנשים. החברה גייסה עד היום יותר מ-6 מיליון דולר וב-2016 רשמה הכנסות של 10 מיליון דולר. לפי חשאי, ב-2017 צפויה החברה לרשום הכנסות של 27 מיליון דולר. זאת לפני שהחברה יצאה בקמפיין שיווק משמעותי, לכך מיועדים כספי הגיוס הנוכחי. הנהלת החברה ממוקמת בניו יורק והיא מחזיקה בנציגות גם בישראל.