AppsFlyer חתמה על שיתוף פעולה עם אדובי בתחום הפרסום
החברה פיתחה פלטפורמה לניתוח יעילות קמפיינים פרסומיים במובייל, שמסוגלת לנטר רווחים בערוצי פרסום שונים. אפספלייר היא השותפה היחידה של אדובי בתחום זה
אפספלייר (AppsFlyer) חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אדובי. הפתרון הכולל מאפשר למפרסמים דיגיטליים להבין את ההחזר על ההשקעה של תקציב המובייל שלהם כחלק מאסטרטגיות הפרסום השונות שלהם, וזמין כעת ללקוחות קיימים של אדובי. מהחברה נמסר שהייא השותף העסקי הרשמי היחיד של ענקית התוכנה בתחום המדידה במובייל.
- Verizon חתמה על עסקה של 25 מיליון דולר עם Qwilt הישראלית
- הקרן של אריק שמידט מתמזגת עם קרן מרקר של יובל שחר
- BlueteamGlobal גייסה 125 מיליון דולר
ללא יכולת לנתח ולמדוד את פעילות המובייל שלהם, מפרסמים בדיגיטל עומדים בפני אתגר של הבנת החיבורים בין התקציב, ההכנסות מאפליקציות והשווי הכולל של לקוחותיהם לכל אורך פעילותם ביישומים. הנתונים ברמת המשתמש של אפספלייר מרחיבים את התובנות שמספקת אדובי באמצעות אינטגרציה חלקה אל Adobe Analytics, כלי ניהול הטראפיק וניתוח השימוש של החברה.
ברמה הטכנולוגית, האינטגרציה בין שתי החברות מספקת לכל רכיבי Adobe Analytics מידע על קמפיינים ישירות ממאפספלייר. הנתונים מותאמים לפעילות המשתמש באפליקציה, וניתן להשתמש בהם כדי לייעל קמפיינים, לפלח משתמשים ולנטר רווחים בערוצי הפרסום. היכולות העיקריות שנוספו באמצעות שיתוף הפעולה עם אפספלייר הן מעקב אחר התקנות אפליקציה במובייל עבור כלי אופטימיזציית המדיה של אדובי, כמו גם פילוח משתמשים בכל המכשירים עבור מנהל הקהלים שלה. משתמשי Adobe Analytics יכולים כעת להבין את הקשרים בין הוצאות המדיה שלהם ללקוחות ספציפיים ולהעשיר את נתוני השימוש באפליקציות שלהם במידע מדוייק על הוצאות הפרסום במובייל.
מנכ״ל ומייסד AppsFlyer אורן קניאל אמר: "אנו גאים להיות השותף הרשמי היחיד של Adobe Marketing Cloud Exchange בתחום המדידה והניתוח במובייל. זכינו להיות שותפים של ענקיות הטכנולוגיה המובילות בשוק ואין לי ספק כי שיתוף הפעולה עם אדובי יהיה פורה לשני הצדדים, כמו גם ללקוחות שתי החברות".
מאט אסאי, סמנכ״ל מובייל באדובי העולמית, הוסיף: ״השותפות העסקית הייחודית של אדובי עם AppsFlyer מאפשרת ללקוחותינו לחבר בין ההשקעה שלהם בפרסום במובייל עם שאר הפעילות של הלקוחות שלהם, ובכך מעניקה להם את היכולת למדוד, להבין, ולשפר את חווית המשתמש של הלקוחות שלהם, כמו גם את שורת הרווח שלהם״. לדבריו, פתרון מניעת הונאות הפרסום של אפספלייר הוא יתרון נוסף שלה, והמתקדם מסוגו בשוק - מה שמעניק למפרסמים את הביטחון הדרוש להם כדי להשקיע בצמיחה במובייל.
AppsFlyer, שהוקמה ב-2012 ע"י קניאל ביחד עם רשף מן שמכהן כסמנכ"ל הטכנולוגיות שלה, ממוקמת בהרצליה פיתוח ומעסיקה כ-300 עובדים בארץ ובחו"ל (עם משרדים בניו יורק, לונדון, סן פרנסיסקו, בייג׳ינג, בנגקוק, טוקיו, סיאול, בנגלור, קייב, ברלין, סאו פאולו ובואנוס איירס). בין לקוחותיה נמנים שחקנים גדולים כווייז, פלייטיקה, עליבאבא, HBO, אקטיוויז'ן ועוד. בנוסף, היא מנהלת שותפות עם פייסבוק, גוגל, סנאפ, טנסנט וטוויטר.