נילסן רכשה את vBrand הישראלית, שמנתחת חסויות ספורט
החברה פיתחה פלטפורמה לייעול של קמפיינים שיווקיים וחסויות באירועי ספורט, שוק שיגיע עד סוף השנה ל-60 מיליארד דולר. ויברנד צמחה בחממת נילסן וגייסה עד כה כ-2 מיליון דולר
חברת נילסן רוכשת את חברת ויברנד (vBrand) הישראלית, שמתמחה במדידת קמפיינים שיווקים בספורט. החברה, שהחלה את דרכה בחממה של נילסן בארץ, תשתלב במוצרים האחרים של נילסן בתחום הספורט. סכום הרכישה טרם פורסם.
- LogMeIn רכשה את Nanorep הישראלית ב-45 מיליון דולר
- אלוקס פארמצבטיקה גייסה 8 מיליון דולר בהובלת LSP
- גארדיקור גייסה 15 מיליון דולר
החברה נוסדה על ידי תמיר רובינסקי ואלי בן-דויד וגייסה עד כה כ-2 מיליון דולר, רוב הסכום מחממת נילסן עצמה. החברה משתמשת בטכנולוגיה של אינטליגנציה מלאכותית וביג דאטה בשביל לסרוק ערוצי תוכן שונים כולל רשתות חברתיות, ערוצי טלוויזיה ואתרי אינטרנט במטרה לאתר פרסומים ולמדוד את והאפקטיביות שלהם באתרי ספורט.
מנילסן נמסר שהטכנולוגיה של ויברנד תעזור לה לשדרג את פעילותה בתחומי מדידת החסויות ומיצובן בקטגוריית הספורט. בתוך שעות בודדות מתחילת הניתוח, מקבל המפרסם מידע ערכי על הופעותיו ויכול לשפר אותן תוך כדי התקדמות האירוע. השיווק באירועי ספורט הוא תחום מתפתח שצפוי להגיע לכ-60 מיליארד דולר עד סוף השנה. כיום כבר מודדת הפלטפורמה של נילסן מעל ל-1700 מותגים, מפרסמים, סוכנויות ספורט ועוד.
"זוהי רכישה מאוד מרגשת עבורנו שמסמלת את השאיפה והמחוייבות שלנו ללקוחות הספורט שלנו", אמר הווארד אפלבאום, נשיא נילסן Entertainment. "הטכנולוגיה של vBrand תחזק את היכולת שלנו לכסות את האירועים השונים בתחום הספורט".
"זוהי הזדמנות טובה מאוד עבור החברה להמשיך את המסע שלה ולקחת את היכולת שלה לרמה הבאה", אמרv יעל דור, מנכלית vBrand ."אנחנו בטוחים שהטכנולוגיה שלנו בשילוב היכולות של נילסן תזחק את המובילות של נילסן בתחום"
אנחנו מאוד נרגשים להוביל את תחום עיסקי הספורט אנליטיקס בנילסן עם הטכנולוגיה הייחודית שלנו" הוסיף תמיר רובינסקי, מייסד שותף והטכנולוג הראשי של החברה".
מאז 2013 תמכה חממת נילסן ב-18 חברות שונות שחלק מהם ביצעו פיילוטים או מכרו את המערכות שלהם לנילסן ולקוחותיה בעולם.