הטלוויזיה החדשה של פרטנר תעלה 69 שקל בחודש, חלק מתכני ה-VOD בתשלום
החבילה הבסיסית תכלול 40 ערוצים, התקנת טכנאי וגישה לאפליקציות של השירות; מחיר חבילת הטריפל 129 שקל בחודש; בהמשך תציע החברה חבילה בסיסית הכוללת גישה לנטפליקס ב-89 שקל בחודש
פרטנר משיקה היום (ג') את שירות הטלוויזיה החדש שלה. השירות מושק עם 40 ערוצים, לדברי החברה המובילים בעולם, ובהם כל ערוצי עידן+, 7 ערוצי ילדים (ערוץ הילדים, זום, לוגי, בייבי וג'וניור), ערוץ הספורט הווירטואלי ג'ינקס, ערוצי ספורט 5, 10 ערוצי לייפסטייל ובידור ובהם: ערוץ מקומי בהפקת פרטנר, ערוצי נשיונל ג'יאורפיק וערוץ Vice, ו-AMC. כן יכלול השירות ערוצי חדשות מובילים כמו CNN ופוקס ניוז.
- הקרב על השלט: פרטנר TV יוצא לדרך - כמה זה יעלה ומה תקבלו?
- פרטנר משלימה פרעון מוקדם של הלוואות ב-500 מיליון שקל
- פרטנר צפויה לגייס 200 מיליון שקל, בהשתתפות חיים סבן
המחיר לחבילה בסיסית יעמוד על 69 שקל בחודש וכולל התקנת טכנאי וגישה לאפליקציות המובילות של השירות. שירות הטריפל של החברה, שיכלול אינטרנט, טלוויזיה וטלפון ביתי יעמוד על 129 שקל בחודש. בנוסף, בעוד מספר שבועות תציע החברה חבילה משולבת שכוללת גישה מלאה לנטפליקס ב-89 שקל בחודש.
חבילת הטריפל שכוללת את נטפליקס תעלה 149 שקל בחודש. ההתקנות הראשונות יתחילו ביולי.
הממיר של פרטנר, מבוסס אנדרואיד TV, כולל תמיכה בשידורי אולטרה HD. ה-VOD של השירות כולל, לדברי החברה, אלפי שעות תוכן של סדרות וסרטים, ובראשם וונדר וומן שלדברי החברה יהיה זמין בקרוב להזמנה מוקדמת. כן יכלול ה-VOD סרטים כמו סטאר וורז: רוג 1, סרטי דיסני דוגמת מואנה וסדרות קלאסיות כמו האנטומיה של גריי. במקביל, השלט של החברה כולל גישה מהירה ליוטיוב בלחיצה על כפתור ייעודי. חלק מתכני הVOD בתשלום.
ממשק המשתמש כולל גם יכולות חיפוש מתקדמות, שמאפשרות לחפש במקום אחד בכל תכני ה-VOD והתכנים המוקלטים, ותומך גם בחיפוש קולי. אפליקציית שלט רחוק לסמארטפון מאפשרת להפעיל את כל יכולות השירות מהמובייל.
ההתבססות על אנדרואיד TV מאפשרת לחברה לספק גישה מהירה לאפליקציות מובילות, וכן לחנות פליי של גוגל שממנה ניתן להוריד את כל האפליקציות שתומכות באנדרואיד TV. הממיר גם מתחבר לשלט גיימינג, למשחקים תומכים.
שיתוף הפעולה עם נטפליקס מתבטא קודם כל באמצעות כפתור גישה מהירה על השלט הרחוק, שמעלה את עמוד הבית של השירות הפופולרי ובו כל התכנים. לדברי פרטנר, שיתוף הפעולה יזכה לביטויים נוספים בעתיד.
“זה יום היסטורי לפרטנר, שבו אנחנו עושים צעד משמעותי בדרך להפיכתנו לחברת תקשורת", אמר יו"ר קבוצת פרטנר, אדם צ'זנוף. "אנחנו מביאים את השירות המתקדם ביותר בתחום הטלוויזה, שמותאם להרגלי הצפייה של הצופים. יש בעולם מהפכה בהרגלי הצפייה. שיתוף הפעולה האסטרטגי עם נטפליקס חשוב ומשמעותי ביותר. לי ולדירקטוריון יש אמון מלא במוצר ואנחנו רואים בו השקעה לטווח ארוך".
מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, הוסיף: "יצאנו לדרך בלמידה מעמיקה. המצפן שלנו היה תוכן איכותי ומגוון, ממשק חווייתי שנותן חוויית משתמש שלא נראתה כמוה בישראל ומחיר מאוד אטרקטיבי".