חברת אאוטבריין מפטרת 20 מעובדיה בניו יורק
על פי הערכות, הפיטורים אינם נובעים מקשיים אלא משינויים שעוברת החברה, המעסיקה 600 עובדים, כולל העברת פרויקטים לישראל
חברת המלצות התוכן הישראלית אאוטבריין, המעסיקה 600 עובדים, בארץ ובחו"ל מפטרת 20 מעובדיה בניו יורק.
- סמנכ"ל הטכנולוגיות של אאוטבריין עוזב את תפקידו
- אאוטבריין וטאבולה חידשו את המגעים למיזוג
- גיל לדרר מונה למנהל הפיתוח העסקי באאוטבריין
אאוטבריין נוסדה בשנת 2006 על ידי אורי להב וירון גלאי. על פי הערכות, הפיטורים אינם נובעים מקשיים אלא משינויים שעוברת החברה כולל העברת פרויקטים מניו יורק לישראל, סגירת פעילויות ועוד. מרבית עובדי החברה בניו יורק קשורים לשיווק ומכירות ופחות לתחום הפיתוח, כשאת מרבית הפעילות בתחום זה היא מבצעת ממשרדיה בישראל.
מהחברה נמסר שיש לה כיום מספר משרות פתוחות בישראל ובארה"ב. אאוטבריין גייסה עד כה 150 מיליון דולר, רובם מקרנות כמו כרמל מקבוצת ויולה; גלנרוק ורודיום של משפחת רקנאטי; וינטאג', ג'מיני, לייטספיד, אינדקס והרבורווסט. הגיוס האחרון של החברה היה בפברואר 2015, אז גייסה 50 מיליון דולר מהקרן האמריקאית ססקוהאנה.
מאאוטברין נמסר בתגובה כי "החברה מתפתחת במהירות וככל שגדילתה מתעצמת, אנו מכפילים את התחומים שמניעים את הצמיחה שלנו כולל חבירה לשותפים פרוגרמטיים והשקעה הולכת וגדלה בתחום הווידיאו. נמשיך להשקיע בגיוס כוח אדם איכותי תוך חיפוש אחר הזדמנויות חדשות".
בד בבד הודיעה החברה על מינויו של גיל דיטקובסקי, בכיר בענף טכנולוגיית הפרסום, כמנהל Outbrain Programmatic Access.