IronSource חברה לאסוס, תטמיע תוכנות במאה מיליון מכשירים
יצרנית המחשוב הטייוואנית תשתמש בתוכנת החברה הישראלית, שתאפשר למשתמשים לבחור אילו אפליקציות ותוכנות להתקין בלפטופים וסמארטפונים. בנוסף, יקבלו משתמשי אסוס המלצות ליישומים חדשים
- גם ביזנס, גם גיימינג: אסוס חשפה לפטופ קל וחזק
- אסוס Zenfone 3 Zoom: סלולרי עם מצלמת פרימיום ומחיר עממי
- אסוס השיקה את Tinker Board: מחשב מייקרים שמתחרה ברספברי פיי
פלטפורמת Aura מאפשרת ליצרני מכשירים ומפעילי מובייל להחליף את צריבת התוכן על המכשיר שנעשית מראש במפעלים, בפלטפורמה המספקת למשתמש את האפשרות לבחור בעצמו את התוכן והאפליקציות שיותקנו על המכשיר שלו לפי תחומי העניין שלו, ובכך להתאים את המכשיר לצרכיו. כעת, אסוס תוכל לאפשר ללקוחותיה לקבל המלצות לאפליקציות מותאמות אישית.
בעקבות רכישת חברת Supersonic ומספר חברות נוספות, מציעה איירון סורס בשנה האחרונה עוד שירותים למפתחי אפליקציות: פלטפורמה לניהול ואופטימיזציה של מקורות פרסום, הכנסות מהצגת פרסומות וידאו ופלטפורמה להפצת אפליקציות מותאמות אישית למאות מיליוני משתמשים בחודש.
IronSource הוקמה ב-2010 והיא אחת מהחברות הגדולות בעולם לפרסום והפצת אפליקציות. על פי הערכות, היא אחראית לכ-7.5 מיליארד הורדות של אפליקציות ותוכנות עד כה, עם כ-6 מיליון התקנות ביום ו-800 מיליון משתמשים בחודש. לחלק ניכר מהמספרים האלה אחראיות יצרניות משחקים גדולות שהן לקוחות של החברה ובהן, ביג פיש גיימס, קינג ודוטס. החברה מעסיקה יותר מ-800 עובדים וחילקה לאחרונה דיבידנד של כ-50 מיליון דולר.
"אנו מפתחים את IronSource Aura בשלוש השנים האחרונות כדי לספק את הפתרון המוביל בשוק עבור יצרני מכשירים וחברות סלולר ומסייעים להם להגדיל את שביעות הרצון של המשתמשים ולייצור רווחים", אמר ארנון חריש, נשיא וממייסדי איירון סורס. "הפלטפורמה שלנו עוזרת לשותפים שלנו להפוך לקוחות למשתמשים פעילים, על ידי הצעת תוכן רלוונטי בזמן הנכון".