אפליקסטר חתמה על הסכמים עם פוקס, DirecrTV וטיים וורנר
חברת הסטארט-אפ הישראלית, המפתחת אפליקציות לטלוויזיות חכמות, תגייס בעקבות ההסכמים 20 עובדים נוספים
הסטארט-אפ הישראלי אפליקסטר, ספק אפליקציות לטלוויזיות חכמות, הודיע היום על צירופם של שלושה לקוחות אסטרטגים, כולם גופי תקשורת גדולים: פוקס נטוורקס, DirecrTV וטיים וורנר. בעקבות שלושה ההסכמים החליטה אפליקסטר לגייס 20 עובדים חדשים בתל אביב ובניו יורק.
בין לקוחותיה הקיימים של החברה - פרוזיבן הגרמנית, טלויסה מקסיקו, בייבי טי.וי, ניו יורק ג׳יאנטס, קבוצת אלטיס ורשת הישראלית. גופים אלה מפיצים את התכנים שלהם דרך אפליקציות שמפותחות על ידי אפליקסטר. לאחרונה דווח שחברת הוט השיקה את אפליקציית התוכן שלה NEXT שפיתחה עבורה אפקליסטר.
אפליקסטר אשר גייסה עד כה 30 מיליון דולר, הוקמה על ידי ניר פרידמן ויהונתן לאור, ומעסיקה כ-70 עובדים במשרדיה בתל אביב, לונדון, מיאמי וניו יורק. היא פיתחה פלטפורמה להשקת אפליקציות לשידור וצפייה בתוכן באמצעות מכשירי מובייל (סמארטפונים וטאבלטים) וכן על גבי Apple TV Roku ופלטפורמות נוספות.
הפלטפורמה שפיתחה החברה מאפשרת פיתוח אפליקציות לכל צורך, ולכל סוג תוכן תוך מספר ימים כולל יכולות צפייה בזמן אמת וניהול מרחוק.
לאור אמר: "בשנים האחרונות בולטת נוכחותה של ישראל כשחקנית בעולם התוכן והפורמטים לטלוויזיה וגם בתחום ה-Media Technology יש ביקוש גבוה לטכנולוגיה ישראלית. בעולם שבו המכשיר הנייד הוא חברו הטוב ביותר של כל אחד, הטכנולוגיה של אפליקסטר מאפשרת שידור וצפייה בווידאו על גבי המכשיר. כיום עשרות מיליוני צופים ברחבי העולם צופים בווידאו באפליקציות שפותחו על גבי הפלטפורמה של אפליקסטר. 3 הלקוחות החדשים של החברה צפויים להכפיל את מספר הצופים.
אל קרן ההשקעות 83North, או בשמה הקודם גריילוק ישראל, שהשקיעה בחברה הצטרפו פיטנגו, קרן ההשקעות C4 Ventures בהובלת מי שהיה מנהל פעילות אפל באירופה. בתחום המדיה נמצאת אפליקסטר בשיתוף פעולה עם קבוצת סבן ואספרסו גרופ האיטלקית, אשר בשליטתה מגזינים, תחנות רדיו וטלוויזיה וערוצי הפצה דיגיטליים.