סנאפ בשיתוף פעולה נוסף: אולפני MGM יפיקו עבורה סרטונים לסמארטפון
זו הפעם הראשונה שסנאפ חוברת לאחד האולפנים הגדולים בהוליווד. במסגרת ההסכם, יפיקו האולפנים תוכניות מקור שיייארזו בפורמט של סרטונים אנכיים באורך 4-5 דקות לצפייה בסנאפצ'ט
במסגרת ההסכם, יפיקו האולפנים תוכניות מקור בז'אנרים דוגמת ריאליטי, קומדיות, דרמות ודוקו, שיייארזו בפורמט של סרטונים אנכיים באורך 4-5 דקות המצולמים מראש לצפייה על מסך הסמארטפון. הם יוצגו כחלק מאיזור "דיסקבר" בסנאפצ'ט.
ב-MGM עדיין לא התייחסו לתוכניות או עולמות תוכן ספציפיים שיותאמו לאפליקציה, אבל הצהירו כי התכנים שיופקו הן סדרות חדשות לגמרי והן אדפטציות של מותגי תוכן קיימים לפורמט החדש, מתוך מחשבה על האופי הייחודי של קהל המשתמשים שלה.
"האנשים בסנאפ חושבים על טלוויזיה למובייל באופן שונה מכל חברה אחרת בתחום. החדשנות שלהם מהווה הזדמנות עבורנו לנצל את משאבי ההפקה והפיתוח שלנו בדרכים חדשנות לגמרי", הצהיר בארי פוזניק, נשיא תחום ההפקות הלא-מתוסרטות ב-MGM. "עבודה משותפת עם סטודיו בקליבר כזה פותחת עבורנו אפשרויות רבות לעתיד של תוכניות הטלוויזיה בסנאפצ'ט", הצהיר ניק בל, סגן הנשיא של סנאפ לתוכן.
החזון ארוך הטווח של מייסד סנאפ אוון שפיגל מדבר עליה כעל "חברת מצלמה", בדגש על דרכים חדשות לייצר ולשתף תכני גולשים ועל פיתוח של מוצרי חומרה פורצי דרך דוגמת משקפי ספקטקלס. בטווח הקצר, עם זאת, היכולת של החברה להראות גידול מהיר במספר המשתמשים ובהכנסות מפרסום תלויה במידה רבה בשיתופי הפעולה עם גופי התוכן, שתועלתם הממשית עבור החברה תיחשף רק בדו"ח הרבעוני הראשון שלה. האולפנים ורשתות הטלוויזיה המשתפות איתה פעולה רואות בסנאפ ערוץ הפצה שיביא את התכנים שלהן לקהל צעיר שמבלה זמן רב יותר מול האינטרנט והטלפון מאשר מול מסך הטלוויזיה, ויאפשר להן להרחיב את קהל הצופים.