פנדורה משיקה שירות הזרמת מוזיקה שיתחרה בספוטיפיי, אפל מיוזיק, טיידל ודומיהן
מותג הרדיו האינטרנטי הוותיק מקיים את הבטחתו להציע גם שירות סטרימינג. הוא יעלה כ-10 דולר לחודש ויכלול את רוב התכונות שניתן למצוא בשירותים המתחרים
- פייסבוק מעבירה ערוץ: מפתחת אפליקציית סטרימינג
- דיווח: באידו מתכננת הנפקה של מיליארד דולר לאתר הסטרימינג שלה
- סלקום ווליום: כמו גלגלצ רק בסטרימינג
המחיר של השירות החדש עומד על כ-10 דולר בחודש, בדומה לתוכניות הסטנדרטיות של המתחרים, למנוי שמקנה גישה לשירות מהדפדפן ומהסמארטפון. לעת עתה הגישה לשירות ניתנת למספר מוגבל של משתמשים דרך רשימת המתנה. משתמשים ישראלים שקיוו כי חלק מהשינוי יכלול פתיחה של השירות לשימושם יתאכזבו לגלות כי הוא עדיין לא זמין בארץ וזאת למרות שהוא מתבסס בחלקו על שירות rdio שפעל בישראל עד סגירתו.
השירות מתבסס על טכנולוגיה ונכסים אחרים שפנדורה רכשה מ-rdio, ועל חוזי תוכן שחתמה עם חברות התקליטים הגדולות. הוא כולל את היכולות הבסיסיות של קטלוג בן מיליוני שירים ורשימות השמעה אוטומטיות כפי שמציעות המתחרות המבוססות. כמו גם פיצ'רים שאמורים להפוך את חוויית השימוש בו לפשוט ונוח יותר לקהל הרחב.
בין התכונות הללו אפשר למצוא: ממשק משתמש שמאפשר להקשיב למוזיקה בקליק אחד מהמסך הראשי של האפליקציה, פלייליסטים אוטומטיים שנוצרים על בסיס שירים שהמשתמש סימן כאהובים וקטלוג שעבר סינון כדי להסיר ממנו חומרים מיותרים כמו - קטעי קריוקי וגרסאות מחווה חובבניות לשירים מוכרים.
פנדורה מצטרפת למשחק באיחור רב. לספוטיפיי יש כבר 100 מיליון משתמשים, אפל צומחת במהירות וכבר הגיעה ל-20 מיליון ולצידם פועלים מתחרים מבוססים נוספים כמו טיידל של ג'יי-זי, גוגל ואמזון. עם זאת, לפנדורה יש יתרון מובנה בדמות 80 מיליון משתמשי גרסת הרדיו החינמית שלה והמותג הוותיק שמזוהה עם צריכת מוזיקה באינטרנט. למנויי גרסת "פלוס" הותיקה של הרדיו, ששילמו 5 דולר בחודש עבור שורת אפשרויות מתקדמות, תוצע התנסות למשך שלושה חודשים בגרסת הפרימיום ללא תשלום נוסף.