לקנות עם העיניים: תוסף חדש עשוי לשנות את הרגלי הקנייה ברשת
פינטרסט הופכת את פ'יצר חיפוש התמונות שלה לתוסף לדפדפן שמסייע באיתור מוצרים דומים ברחבי הרשת בעזרת יכולת זיהוי תמונה וחיפוש תגיות רלבנטיות
- בקבוצת הקניונים מליסרון בונים על הבונוסים ולא על האינטרנט
- גוגל משיקה את יוטיוב TV: מנוי לצפייה בערוצי טלוויזיה דרך האינטרנט ב-35 דולר לחודש
- קוואלקום מתכוננת לדור הבא של האינטרנט הסלולרי
הפיצ'ר מיועד בעיקר לחיפוש פריטים, אבל משתמש באלגוריתם זיהוי תמונה כללי שמאפשר למצוא תמונות דומות בכל תחום. הוא שולב ככלי פנימי בפינטרסט עוד בסוף 2015, שמופיע בפינה הימנית העליונה של כל פוסט במצב הצפייה המלא שלו. החידוש בפיצ'ר החדש הוא האפשרות להגיע לתוצאות מכל תמונה בכל אתר שהוא, ולא רק מתוך פינטרסט עצמה.
בדומה לפי'צר המוכר, גם בגרסה החדשה שלו ניתן לבחור חלק מסוים מהתמונה כדי למקד את החיפוש על פריט ספציפי המופיע בצילום. בשלב זה היכולת שלו לסייע ברכישות מקוונות מוגבלת, מאחר והוא לא מציע במסך התוצאות את מחירי הפריטים (במקרה של פוסטים המגיעים מאתרים מסחריים), דבר שהיה יכול להפוך אותו לכלי מצוין לרכישה השוואתית, אבל החברה עשויה להוסיף יכולת כזו בעתיד.