גם בינואר: לקוחות גולן טלקום מצביעים אי־אמון
החברה המשיכה בינואר את המגמה השלילית של 2016 עם אובדן של 8,200 לקוחות. סלקום איבדה 4,500 לקוחות, פלאפון גייסה 3,900 לקוחות
גולן ממשיכה לאבד לקוחות גם לאחר שחתמה על עסקת מכירתה לאלקטרה צריכה. על פי סיכומי נתוני הניוד לחודש ינואר, חברת הסלולר של מיכאל גולן איבדה החודש כ־8,200 לקוחות שהתניידו מהחברה. לשם השוואה, במהלך 2016 איבדה החברה כ־71 אלף לקוחות, ואילו כבר בחודש הראשון של 2017 היא איבדה מעל 10% מסך הלקוחות שעזבו בשנה החולפת.
- עסקת גולן טלקום בסיכון: אקספון הגישה בקשה לצו מניעה נגד סלקום
- מזרחי טפחות צפוי לממן את עסקת רכישת גולן טלקום
- הוא רכש את גולן טלקום ולא נשאר חייב: הכירו את גרשון זלקינד - טייקון ללא חוב
גולן, שנמכרה בתחילת החודש לאלקטרה ולגיל שרון, עסקה שממתינה לאישור משרד התקשורת והממונה על הגבלים עסקיים, מנסה למנוע בריחת לקוחות על ידי מבצעים אטרקטיביים. המבצע הנוכחי של גולן כולל חבילת הכל כלול עם 6 ג'יגה גלישה ב־25 שקל בלבד. הבעלים החדש, גיל שרון, כבר הצהיר כי המחירים שגולן מציעה כיום ללקוחותיה הם לא ריאליים והוא מתכוון להוביל עליית מחירים מסוימת, אך לא ציין באיזה שיעור ומתי היא תחול.
סלקום איבדה במהלך ינואר כ־4,500 לקוחות. סלקום מקדישה משאבים רבים כדי למצב את עצמה כחברת תקשורת המציעה לצד שירותי הסלולר גם טלפוניה, אינטרנט וכמובן טלוויזיה. לאחרונה שכרה סלקום את שירותיו של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, אבי ברגר, כדי לבחון את ההשקעה של החברה במיזם הסיבים של חברת החשמל.
מכיוון שלחברה יש פעילות בכמה חזיתות שרק הולכת ומתעצמת, היא לא מתרגשת מאובדן הלקוחות ולא ממהרת להוריד מחירים. פלאפון סיימה את ינואר עם גיוס נטו של כ־3,900 לקוחות, ועברה לראשונה זה שנה את HOT mobile שגייסה 3,500 לקוחות בחודש ינואר, בעזרת המבצע המשפחתי של 3 קווים ב־100 שקל. פרטנר סיימה את ינואר עם גיוס חיובי של כ2,700 לקוחות ושומרת על מגמה חיובית מדצמבר, אז גייסה כ־1,900 לקוחות. בגזרת המפעילים הווירטואליים, טלזר ממשיכה לזנק קדימה עם גיוס 2,300 לקוחות. רמי לוי הצליח לגייס כ־100 לקוחות.