העדשות של סנאפצ'ט יתחילו לזהות מותגים?
סנאפ מרחיבה את יכולת זיהוי התמונות של פיצ'ר העדשות שלה לעצמים שאינם פנים במטרה להרחיב את ההכנסות שלה מקפיינים מסחריים לאחר ההנפקה הצפויה
סנאפ עובדת על פיתוח גרסה חדשה לעדשות שלה (Lenses), שתאפשר למשתמשים "לכסות" גם תמונות נוף ולא רק פרצופים, כך לפי דיווח של אתר The Information מהיום (ד'). הטכנולוגיה החדשה מהווה הרחבה משמעותית של יכולת זיהוי התמונה של עדשות החברה.
- Feedvisor גייסה 20 מיליון דולר מהמשקיעה של סנאפצ'ט ו-Airbnb
- סנאפצ'ט תחשוף את תוצאותיה בעוד כשבוע לקראת הנפקתה
- המאבק על סנאפצ'ט: נאסד"ק ובורסת ניו יורק נלחמות על ההנפקה
העדשות החדשות נבחנות כעת בגרסה הבינלאומית של האפליקציה, כהרחבה של פיצ'ר בשם "world lenses", שהושק בסתיו האחרון.
הכלי החדש יכול להיות רווחי מאוד עבור סנאפ ככלי שיווקי, אם תוטמע בו יכולת לזהות מותגים ספציפיים. עם זאת, החברה לא צפויה לשחרר אותו בקרוב למפרסמים, אלא להתמיד באסטרטגיית השיווק המסורתית שלה ולהתאים אותן קודם כל למשתמשים מן השורה.
מאז השיקה סנאפצ'ט את פיצ'ר העדשות שלה הוא זכה לפופולריות עצומה בקרב משתמשים ומפרסמים כאחד, וחברות משלמות סכומים של מאות אלפי דולרים עבור קמפיינים שמטמיעים זמנית פילטר של לוגו או מוצר שלהם בעדשות. אולם היכולת של סנאפ לשמור על צמיחה בהכנסות מפרסום היא אחד מסימני השאלה הגדולים לפני ההנפקה הצפויה, שמטילה עליה לחץ נוסף להציג פיצ'רים חדשים. במיוחד מאחר שפייסבוק חיקתה בהצלחה רבה פיצ'רים ותיקים יותר שלה, כמו "סיפורים".