ארליסנס הישראלית חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם American well
חברת המכשור הרפואי מפתחת טכנולוגיה לניטור וניתוח מידע רפואי שמאפשרת למטופלים לקבל ייעוץ מרחוק והמוצר החדש שלה הוא חיישן שניתן להניח מתחת למזרן
חברת המכשור הרפואי ארליסנס (EarlySense) חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם American well:, המתמחה בייעוץ רפואי מרחוק. במסגרת שיתוף הפעולה תיעזר החברה בפתרון הניטור של ארליסנס כדי לחבר את לקוחותיה עם מומחים רפואים המייעצים להם וזאת תוך שימוש באפליקציה.
- האם צניחת האקזיטים מבשרת גילוי מחדש של נאסד"ק? 5 תובנות
- ARTSaVIT גייסה 6.3 מיליון דולר מארקין ומרק
- אקזיט ראשון ל-2017: חברת סושיאל קוד רוכשת את חברת הסטארט אפ הישראלית MentAd
משתמשי ארליסנס בארה"ב יקבלו גישה למגוון מומחים רפואיים ויוכלו להתייעץ איתם בכל בעיה לגבי השינה שלהם או בריאותם הכללית.המידע שנאסף מהפיתוח של ארליסנס יאפשר למומחים העובדים עם החברה האמריקנית לייעץ בצורה יעילה ומהירה יותר ללקוחותיה מרחוק, זאת תוך קבלת 50 אלף "נקודות מידע" מהחיישן וניתוחם אוטומטית בידי המכשיר, כדי להצביע על דפוסים, הפרעות חריגות וכו'. כל זאת ללא חוטים, חיבורים מיותרים או צורך להפריע לשגרה ולנוחות של המשתמש.
בינואר השנה השלימה החברה גיוס של 25 מיליון דולר בהובלת בנק הפועלים שהשקיע לראשונה בחברת הייטק דרך הנוסטרו. בהשקעה השתתפו כל המשקיעים הקיימים של החברה וביניהם קרן הון הסיכון פיטנגו, ססמונג ואחרים.
הטכנולוגיה של ארליסנס מזהה פעימות לב, נשימה ושינה דרך מזרון או כיסא ברמות דיוק רפואיות, באמצעות סנסורים שאוספים מידע ללא כל מגע עם המטופל ומבלי להעיק עליו, כך שהמדידה יכולה להימשך לאורך זמן גם מחוץ לחדר טיפול נמרץ או לבית החולים. עד כה הוענקו לחברה 22 פטנטים בארה"ב על טכנולוגיית הניטור ללא מגע והאלגוריתמים לעיבוד הנתונים.
ארליסנס הוקמה על ידי ד"ר דני לנגה, ד"ר גיא שנער, יוסי גרוס ואבנר הלפרין, שגם משמש מנכ"ל החברה החברה מוכרת כיום את מכשיריה בעשר מדינות, בהן ארה"ב אירופה, אסיה וישראל. שוק היעד של ארליסנס בארה"ב בלבד הוא יותר מ-10 מיליארד דולר, והוא כולל יותר מ-4 מיליון מיטות בבתי חולים ובבתי אבות. בתחום הסנסורים לשימוש ביתי לחברה שיתופי פעולה עם חברת Samsung, Beurer ו ICON. בנוסף תשיק החברה ברבעון השלישי באופן עצמאי סנסור לניטור ביתי עבור אנשים מבוגרים.
לחברה 110 עובדים, מתוכם 85 בישראל. מטה החברה הוא בישראל והפעילות בצפון אמריקה מנוהלת ממשרד בבוסטון. לחברה גם עובדים בקוריאה הדרומית, גרמניה, וסינגפור.
המוצר החדש של החברה הוא חיישן שניתן להניח מתחת למזרן והוא יעדכן את הנתונים המגיעים מהמשתמש וינתח אותם. החיישן יאפשר לצרכן הביתי קבלת מידע אודות הסימנים החיוניים והשינויים בהם ויתריע על אנומליות באופן אוטומטי. האפליקציה-הנקראת בשם live תאפשר למשל גם לילדים הדואגים להוריהם עדכונים על מצבם ללא תלות במרחק הפיזי.