סיילספורס משיקה תמיכה בבוטים ובמסנג'ר ללקוחות שלה בענן
המערכת החדשה מכונה LiveMessage והיא מיועדת לאפשר לארגונים לנהל קשר עם הלקוח על מגוון פלטפורמות. בנוסף היא מאפשרת ללקוחות לקשר בוטים קיימים לשירות החדש
סיילספורס הודיעה אתמול (ג') על השקת שירות חדש בשם LiveMessage שיאפשר לארגונים לקשר את שירות הענן עם מגוון ערוצי תקשורת, כגון אפליקציות, צ'אטבוטים, SMS ומסנג'ר של פייסבוק. על פי דיווח ב-ZDnet השירות יאפשר לחברות וארגונים לנהל את הקשר עם הלקוח ישירות ובאופן אישי.
- כך תעצימו את החווייה האישית של הלקוח
- סיילספורס קונה את Coolan של אמיר מיכאל
- לינקדאין הייתה על הכוונת של גוגל, פייסבוק וסיילספורס לפני שנרכשה על ידי מיקרוסופט
השירות יעלה כ-75 דולר ללקוח ולערוץ תקשורת כגון SMS. לקוחות יוכלו להוסיף ערוצים נוספים בעתיד והחברה אף רמזה שהיא תציע חבילות באנדל של מספר ערוצי תקשורת בהנחה. האינטגרציה עם ענן השירות (Service Cloud) של סיילספורס יאפשר גם להעביר את הטיפול בלקוח לידי גורם אנושי לפי הצורך.
המערכת מאפשרת גם תכנות של בוטים למגוון מטלות כגון ביצוע סקרי שביעות רצון, איסוף מידע או מענה על שאלות. השילוב של השימוש בבוטים ומענה אנושי לפי הצורך יעשה באופן שקוף ללקוח הסופי, מסבירים בסיילספורס. זאת ועוד, בחברה מאמינים שרוב הלקוחות יעדיפו לנהל את התקשורת שלהם מול בוטים ולא מול גורם אנושי - לפחות במקרים בהם אין צורך במענה מחוץ לקופסה.
החברה גם תוסיף תשתית להתאמת יישומים קיימים אצל לקוחות לשימוש במערכת שלה. "על פי הערכותינו, כשליש מהלקוחות כבר משתמשים כיום בבוטים בשביל לענות על סקרים ולספק מענה לשאלות", הסביר בכיר בחברה. החיסכון הצפוי בהפעלה של בוטים ביחס לאנשי שירות אנושיים יכול לנוע בין 25% עד ל-50%. בנוסף לכך בוט יכול לנהל מספר שיחות במקביל כך שיש גם חיסכון בזמן מענה.