הקרב בין ויה לגט בניו יורק מעלה הילוך
הישראליות ברכב השיתופי חותכות מחירים באפליקציה
ויה פיתחה אלגוריתם המאפשר לה ליצור מסלולי נסיעה המתחשבים בצרכי הנוסעים השונים. כל מונית יכולה להסיע עד שבעה נוסעים ומשנה את מסלולה בהתאם לצרכי הנוסעים תוך התאמה מירבית למסלול הטוב ביותר לנוסע. שירות המוניות השיתופי של גט לעומת זאת אינו דינמי ונע על פני מסלולים קבועים לאורך מנהטן. "מנהטן הוא שוק מאוד תחרותי", אומר סמנכ"ל הכספים הגלובלי של גט טל ברנר.
במקביל, וכדי להתמודד עם התחרות הגוברת, גט הודיעה אתמול על גיוס חוב של 100 מיליון דולר לשבע שנים מבנק סברבנק הרוסי.