גולן טלקום איבדה 5,500 לקוחות באמצעות ניודים בנובמבר
מאז חודש ינואר איבדה החברה 68 אלף לקוחות באמצעות ניודים. מנגד, HOT mobile ממשיכה מומנטם חיובי וגייסה החודש 5,200 לקוחות בעקבות המבצעים האגרסיביים שהיא מציעה
גולן טלקום ממשיכה לאבד לקוחות, ואיבדה בחודש נובמבר כ־5,500 לקוחות במסגרת ניודים. מאז חודש ינואר איבדה החברה 68 אלף לקוחות באמצעות ניודים. נראה כי חוסר הוודאות על אודות גורלה של החברה לא משרת אותה, מאחר שבמקביל למבצעי המחיר האגרסיביים של גולן, מתקדם גם המשא ומתן למכירת החברה, מה שלא מבטיח ללקוחות כי המחירים הנמוכים שלהם החברה מתחייבת כיום אכן יישארו כך לאחר מכירתה.
- גולן טלקום על סף מכירה: מנהלת מגעים מתקדמים עם רוכש פוטנציאלי
- סלקום נוקמת במיכאל גולן: הורחק מניהול המו"מ על מכירת גולן טלקום
- למרות חבילות החו"ל: גולן איבדה 4,660 מנויים בחגי אוקטובר
מנגד, HOT mobile ממשיכה מומנטם חיובי וגייסה החודש 5,200 לקוחות בעקבות המבצעים האגרסיביים שהיא מציעה. החברות הוותיקות פלאפון, סלקום ופרטנר המחזיקות יחד בכ־80% מלקוחות שוק התקשורת עם 7.8 מיליון לקוחות, לא מציגות תנודות רחבות יתר על המידה בסוף החודש. פלאפון סיימה את נובמבר בגיוס שלילי של כ־1,200 לקוחות, סלקום של כ־350 לקוחות ופרטנר של כ־430 לקוחות. בקרב החברות הווירטואליות, חברת התקשורת של רמי לוי נשארת יציבה עם גיוס חיובי של כ־20 לקוחות, בניגוד לחברת טלזר של שממשיכה לכבוש את השוק הווירטואלי עם גיוס חיובי של כ־2,200 לקוחות. הסיבה לגיוס המסיבי הם מבצעים אטרקטיביים שטלזר ממשיכה להציע לשוק.