סלקום TV ממשיכה לגייס על חשבון HOT ו-yes: רושמת 100 אלף לקוחות
כך מסרה היום סלקום בהודעה לבורסת תל אביב, זאת בזמן שהחברות המתחרות HOT ו-yes איבדו מתחילת השנה 5,000 ו-10,000 לקוחות בהתאמה
סלקום הודיעה הבוקר (א') לבורסה כי מיזם הטלוויזיה שלה, סלקום TV, עבר את רף ה-100 אלף לקוחות.
- yes נגד סלקום TV: "מחבלים לנו בציוד"
- HOT מציעה חבילה הכוללת ערוצים בלבד בניסיון להתחרות במחירי סלקום TV
- HOT ו־yes לא מתרגשות מבואה של נטפליקס
סלקום TV היא ממשיכה בגיוס לקוחות בזמן שהמתחרות שלה, yes ו-HOT לא מצליחות לעצור את נטישת הלקוחות. מתחילת השנה איבדה HOT כ-5,000 לקוחות ו-yes איבדה 12 אלף לקוחות. סלקום ממשיכה לשמור על קצב גידול של כ-12 אלף לקוחות ברבעון המגיעים ברובם על חשבון החברות הותיקות.
ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, אמר כי "100 אלף בתי אב בחרו בסלקום TV ונהנים מטלוויזיה איכותית ומתקדמת, תוכן עשיר ומגוון. מהפכת שוק הטלויזיה בעיצומה וזוהי רק ההתחלה".