ענקית ביטוח הולנדית תרכוש את הפתרון של סאפיינס במיליוני דולרים
ג'נרלי הולנד, חברה בענקית הביטוח ג'נרלי, תשתמש בפלטפורמה של סאפיינס לניהול פורטפוליו ביטוחי החיים שלה. היקף העסקה הינו כ-7 מיליון דולר
- מנורה מבטחים חתמה על עסקה של 40 מיליון שקל עם סאפיינס
- סאפיינס הישראלית חתמה על עסקה בהיקף 27 מיליון שקל בטורקיה
- מג'יק וסאפיינס: נמשיך ברכישות בשנת 2016
סאפיינס מציעה פתרון בתחום ביטוח החיים והפנסיה שנועד לספק פלטפורמהנ עבור ניהול פוליסות ביטוח החיים המנוהלות כיום על מערכות ה-Legacy של ג'נרלי. ההחלטה של Generali Nederland לעבור לפלטפורמה יחידה, טומנת בחובה יתרונות רבים, הכוללים בין היתר התייעלות, עלויות אופרטיביות נמוכות יותר, הפחתה במחירי העלות הכוללת תוך שיפור רמת השירות.
לדברי מקס קואיג', העומד בראש פעילות ביטוח החיים, פנסיה והטכנולוגיה ב-Generali Nederland: "כשאנחנו יוצרים תמונת 360 מעלות של פוליסות החיים של הלקוחות שלנו, הדבר מאפשר לנו לשמור על הלקוחות, לעדכן ולנהל את פרטיהם ולשפר את שלמות הנתונים שברשותנו. כתוצאה מכך, אנו מצפים להפחתה בהוצאות הכלליות של ניהול פוליסות החיים של הלקוחות על-ידי הפחתה בעלויות ה- IT ושיפור היעילות האופרטיבית שלנו".
"לקוחות סאפיינס קיימים ופוטנציאליים באירופה מתעניינים במציאת פתרון גורף לאדמיניסטרציה של פורטפוליו ה- Legacy של תיק ביטוחי החיים והפנסיה שלהם המסוגל להתמודד עם מידע חסר, חקיקה משתנה ומגוון רחב של מוצרי חיים ופנסיה," הדגיש רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס. "אנו מצפים לעבוד יד ביד עם Generali Nederland".
פתרונות סאפיינס מסייעים בניהול האתגרים של ניהול פורטפוליו פוליסות ה- Legacy המשותפים לרוב המבטחים, בין אם הפלטפורמה היא חלק מאסטרטגיית ה-"Old-Co/New-Co" או כפלטפורמת איחוד של Old-Co. מטרת הפתרון המובנה הוא לקצץ משמעותית בעלויות שלרוב מתקשרות לפלטפורמות של פורטפוליו פוליסות ביטוחי החיים תוך שיפור רמת השירות ללקוחות.