מחפשים עבודה חדשה ולא רוצים לספר למעסיק? לינקדאין לשירותכם
הרשת החברתית משיקה פיצ'ר חדש בשם ספוטלייט שיאפשר למשתמשים לידע מעסיקים פוטנציאליים שהם מחפשים עבודה מבלי שהחברה בה הם עובדים תדע על כך
- חוקרים איתרו כ-400 אפליקציות נגועות בנוזקה זדונית בגוגל פליי
- מנהל פייסבוק מסנג'ר לא מודאג מווטסאפ וחושב שהבוטים כאן כדי להישאר
- האם שינוי הכיוון של טוויטר הגיע מאוחר מדי?
מנהלי כוח אדם ומגייסים המשתמשים באפליקציית חיפוש העובדים של לינקדאין יראו את המשתמשים המתאימים תחת לשונית חדשה בשם "ספוטלייט". לטענת לינקדאין, תוצאות ניסוי הבטא שערכה בקרב מיליון ממשתמשיה בארה"ב, קנדה, בריטניה ואוסטרליה, מעידות כי הם עונים לפניות בתדירות כפולה מזו של משתמשים אחרים, דבר שאמור לקצר את תהליך חיפוש העבודה לשני הצדדים.
מחקר שהחברה ערכה בשנה שעברה העלה כי 77% מהעובדים המקצועיים פתוחים להצעות חדשות בעודם מועסקים, אבל עד כה רבים מהם פספסו הזדמנויות רבות בשל החשש כי מנהליהם ייתקלו בסימנים לגישושים אחר עבודה חדשה ברשתות החברתיות והדבר יפגע בהם במקום העבודה הנוכחי.
בנוסף, החברה מאפשרת לחברות ליצור לעצמן עמודי "הזדמנויות קריירה" עשירים יותר במידע ואפקטיביים יותר שאמורים להציג בצורה טובה יותר את התרבות הארגונית, בין היתר באמצעות ריכוז תכנים של עובדי החברה הנוכחיים, לצד עמוד משרות חדש שמציג מידע מותאם אישית על משרות פתוחות רלבנטיות לכל משתמש. העמוד החדש ניתן כשירות בתשלום במחיר שמתחיל ב-10 אלפים דולר בשנה, ובין החברות שכבר משתמשות בו אפשר למצוא שמות כמו אפל, אובר ו-IBM.