אפל השיקה את פלטפורמת הפרסום באפסטור
האפשרות זמינה בינתיים בארה"ב בלבד ומפתחים יוכלו לשלם עבור עבור קידום האפליקציות שלהם במנוע החיפוש של החנות. החברה הבטיחה שהמערכת תעניק עדיפות לאפליקציות חדשות של חברות קטנות יותר
המאבק על הנראות בחנויות אפליקציות הביא את אפל לפתח פתרון חדש בדמות פלטפורמת פרסום, שתאפשר למפתחים לשלם על מנת לקדם את האפליקציות שלהם בתוצאות החיפוש. גרסת הבטא של הפלטפורמה פעילה כבר מאז יוני האחרון, אבל החל מאתמול (ד'), חנות האפסטור האמריקאית מציגה תוצאות מקודמות לכל המשתמשים.
- טוויטר רוצה למצוא קונה עד החודש, אבל גוגל, אפל ודיסני בחוץ
- חוקרים איתרו כ-400 אפליקציות נגועות בנוזקה זדונית בגוגל פליי
- אייפון 7 פלוס: כמו האייפון 6S אבל טוב יותר
פלטפורמת הפרסומות פועלת בצורה דומה למערכת הפרסומות המובילה של גוגל – מפתחי אפליקציות יכולים לבחור כמה מילות חיפוש מועדפות. כאשר משתמש מחפש דרך מנוע החיפוש של האפסטור עבור "אפליקציות ניווט", למשל, אפליקציות רלוונטיות יכולות לשלם על מנת להבטיח שיופיעו במיקום גבוה בראש תוצאות החיפוש.
מפתחים המעוניינים להשתמש בפלטפורמה יקבלו מאה דולר קרדיט לרכישת פרסומות עם ההרשמה לתוכנית. חנות האפליקציות של אפל היא הוותיקה והפופולרית ביותר בתחום המובייל, עם יותר מ-1.4 מיליון אפליקציות שהורדו יותר מ-100 מיליארד פעמים (נכון ליוני 2015). אפל הבטיחה שמערכת הפרסומות שלה תקדם קודם כל אפליקציות חדשות ומבית חברות קטנות וצעירות יותר.
הפלטפורמה זמינה כעת על כל המכשירים המריצים את מערכת ההפעלה iOS 10, אבל כאמור, בארצות הברית בלבד. לא ידוע כעת מתי אפל מתכוונת להרחיב את השירות לשאר העולם, אבל הדבר לא ימנע גם ממפתחים ישראלים לקדם את האפליקציות שלהם בשוק האמריקאי.