$
מכשירים ומדריכים

סמסונג החליפה עד כה רק רבע ממכשירי הנוט 7 התקולים בארה"ב

תוכנית החלפת המכשירים התקולים נמשכת והחברה הקוריאנית הודיעה שתחזיר את הנוט 7 לחנויות בסוף אוקטובר. עד כה הפיצה סמסונג כ-500 אלף מכשירים חדשים לקמעונאים לטובת התוכנית

רפאל קאהאן 12:4521.09.16

סמסונג ככל הנראה תחזיר את הנוט 7 לחנויות בסוף אוקטובר, כך על פי אתר Venture Beat. במקביל דווח היום (ד') באתר The Verge שהחברה כבר השלימה את החלפתם של כ-25% מסך המכשירים התקולים בארה"ב, היא שלחה כחצי מיליון מכשירים תקינים שיסופקו ללקוחות שקיבלו מכשירי נוט 7 עם סוללה מתלקחת. המכשירים החדשים מסופקים אך ורק ללקוחות שכבר רכשו את המכשיר, ולא ניתן לרכוש אותם בשלב זה.

 

למרות ההצהרה האופטימית של סמסונג על התקדמות תכנית ההחלפה, יש לקחת בחשבון שישנם עוד מספר רב של מכשירים בעלי פוטנציאל התלקחות שמסתובבים בשוק האמריקאי. עדכון התוכנה שהפיצה היצרנית לכלל מכשירי הנוט 7 מאפשר להבדיל בין מכשירים תקינים למסוכנים על ידי צביעת אייקון הסוללה בחלקו העליון של המסך: צבע ירוק מעיד על מכשיר תקין וצבע אפור על מכשיר תקול.

 

נוט 7. רוב הלקוחות עוד לא החזירו את המכשיר נוט 7. רוב הלקוחות עוד לא החזירו את המכשיר צילום: עומר כביר

 

העדכון מיועד לאפשר גם לצוותי האוויר להבדיל בין מכשירים תקינים למסוכנים, זאת לאחר שה-FAA הוציא איסור להעלות מכשירי נוט 7 לטיסות מסחריות. בנוסף, סמסונג תשחרר בקרוב עדכון שיתריע בפני בעלי מכשיר מסוכן וידרוש מהם לכבות אותו באופן מיידי. עם זאת עדיין מדובר במהלך שדורש מהמשתמשים לבצע את הכיבוי בעצמם - אבל בהתחשב בכך שאי אפשר לכבות את המכשיר מרחוק - זהו כנראה הפתרון הטוב ביותר שמצאה החברה.

 

סמסונג לא דיווחה מה מספר המכשירים התקולים שכבר הופצו ללקוחות. ההערכות נעות בין 2 עד 3 מיליון יחידות ואף יותר. אך בגלל שלא כל הסדרות סובלות מהתופעה, המספר המדויק של המכשירים הבעייתיים כנראה לא יוודע לעולם - אלא אם כן סמסונג תאולץ לחשוף אותם. בנוסף קיים חשש שהשלב הבא יגרור סדרה ארוכה של תביעות ייצוגיות מה שעשוי להזיק לעסקיה בשנים הקרובות.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x