סמסונג החליפה עד כה רק רבע ממכשירי הנוט 7 התקולים בארה"ב
תוכנית החלפת המכשירים התקולים נמשכת והחברה הקוריאנית הודיעה שתחזיר את הנוט 7 לחנויות בסוף אוקטובר. עד כה הפיצה סמסונג כ-500 אלף מכשירים חדשים לקמעונאים לטובת התוכנית
סמסונג ככל הנראה תחזיר את הנוט 7 לחנויות בסוף אוקטובר, כך על פי אתר Venture Beat. במקביל דווח היום (ד') באתר The Verge שהחברה כבר השלימה את החלפתם של כ-25% מסך המכשירים התקולים בארה"ב, היא שלחה כחצי מיליון מכשירים תקינים שיסופקו ללקוחות שקיבלו מכשירי נוט 7 עם סוללה מתלקחת. המכשירים החדשים מסופקים אך ורק ללקוחות שכבר רכשו את המכשיר, ולא ניתן לרכוש אותם בשלב זה.
- סמסונג סמארט גיר פיט 2: שילוב מוצלח בין צמיד כושר לשעון חכם
- סמסונג איבדה 10 מיליארד דולר משווי השוק ומנסה לכבות את האש
- HP תרכוש את חטיבת המדפסות של סמסונג תמורת 1.05 מיליארד דולר
העדכון מיועד לאפשר גם לצוותי האוויר להבדיל בין מכשירים תקינים למסוכנים, זאת לאחר שה-FAA הוציא איסור להעלות מכשירי נוט 7 לטיסות מסחריות. בנוסף, סמסונג תשחרר בקרוב עדכון שיתריע בפני בעלי מכשיר מסוכן וידרוש מהם לכבות אותו באופן מיידי. עם זאת עדיין מדובר במהלך שדורש מהמשתמשים לבצע את הכיבוי בעצמם - אבל בהתחשב בכך שאי אפשר לכבות את המכשיר מרחוק - זהו כנראה הפתרון הטוב ביותר שמצאה החברה.
סמסונג לא דיווחה מה מספר המכשירים התקולים שכבר הופצו ללקוחות. ההערכות נעות בין 2 עד 3 מיליון יחידות ואף יותר. אך בגלל שלא כל הסדרות סובלות מהתופעה, המספר המדויק של המכשירים הבעייתיים כנראה לא יוודע לעולם - אלא אם כן סמסונג תאולץ לחשוף אותם. בנוסף קיים חשש שהשלב הבא יגרור סדרה ארוכה של תביעות ייצוגיות מה שעשוי להזיק לעסקיה בשנים הקרובות.