אפלאוז שמספקת שירותי בדיקות תוכנה במודל חכמת ההמונים גייסה 35 מיליון דולר
את הגיוס הובילה קרדיט סוויס והשתתפו בו משקיעים מסבבים קודמים. אפלאוז גייסה עד היום יותר מ-115 מיליון דולר על פני שישה סבבים ויש לה כבר יותר מ-250 אלף בודקי תוכנה ברחבי העולם
טירוף הגיוסים בשוק החדשנות בישראל לא נפסק ועוד חברה מודיעה היום על גיוס של מעל ל-30 מיליון דולר. חברת אפלאוז (Applause) גייסה 35 מיליון דולר בהובלת Credit Suisse, עד כה גייסה החברה יותר מ-115 מיליון דולר שהתפרשו על פני שישה סבבים. מהחברה נמסר שהגיוס האחרון גויס בשווי גבוה מהגיוסים הקודמים . שווי החברה לא נמסר. הגיוס אף כולל השקעה אסטרטגית מהשותף Accenture וכן השתתפות מלאה של משקיעים מסבבים קודמים: גולדמן זקס, QuestMark, Scale Venture, Longworth, Mesco ו- MassVentures.
- קאטו של שלמה קרמר גייסה 30 מיליון דולר
- קלארוטי של נדב צפריר מ-Team8 גייסה 32 מיליון דולר
- WSC שפיתחה טכנולוגיה לסריקת שידורי ספורט מגייסת 12 מיליון דולר
סבב הגיוס האחרון של החברה התרחש ב-2014, היא גייסה אז 43 מיליון דולר והחליפה את שמה מ-uTest לאפלאוז. החברה נוסדה בשנת 2008 ומנוהלת על ידי הישראלים דורון ראובני, שמשמש כמנכ"ל, ורועי סולומון, סגן נשיא בחברה. היא נחשבת כיום לאחת הספקיות המרכזיות של שירותי בדיקות תוכנה במודל חכמת ההמונים, ומציעה לכל אחד את האפשרות לבצע בדיקות תוכנה עבור לקוחותיה תמורת תשלום.
הכסף שגויס בסבב הנוכחי מיועד לסייע לחברה בתחום שיפור החוויה הדיגיטלית של לקוחותיה, הרחבת שירותי הבדיקות, הרחבת סל שירותי הפידבק לכל שימוש דיגיטלי, השקת שירותי מחקר דיגיטליים. כיום עובדים בחברה יותר מ-300 עובדים בבוסטון, ניו יורק, שיקאגו, סן פרנסיסקו, סיאטל, לוס אנג׳לס, תל אביב, ברלין, פריז, ולונדון. החברה בודקת יותר מ-10,000 מוצרים חדשים עבור יותר מ-3,000 חברות, ביניהן גוגל, מיקרוסופט, FOX, נייקי ורולקסֿ. בין לקוחותיה הישראלים ניתן למנות את קלטורה, ו-IronSource. לאפלאוז יותר מ-250 אלף בודקים ברחבי העולם