AppsFlyer הישראלית תשתף פעולה עם הענקית הסינית Tencent
החברה הישראלית מנטרת קמפיינים פרסומיים במובייל עבור כמה מהחברות הגדולות בעולם וכעת היא נבחרה לעשות זאת גם עבור החברה הסינית שמחזיקה פלטפורמות עם מאות מיליוני משתמשים
חברת הסטארט-אפ הישראלית AppsFlyer , נבחרה להיות המודדת הרשמית של ערוצי המדיה במובייל של טנסנט הסינית. החברה מהרצליה תאפשר למשווקי ובעלי אפליקציות שמעוניינים להריץ קמפייניים למדוד את מאמצי השיווק שלהם בפלטפורמות הענק של טנסנט כגון WeChat לה מעל ל–800 מיליון משתמשים. מדידה זו תאפשר למשווקי האפליקציות למקסם את קניית המדיה שלהם ואת הערך של המשתמשים שלהם. החברה גייסה עד היום 27 מיליון דולר מפיטנגו, מגמה והיזם אייל גורה.
- ראש העיר של פאלו אלטו רוצה שחברות ההייטק יעזבו את העיר
- מצפים ליותר: אינטל התנהלה כאחרונת החובבניות
- Wipro ההודית משקיעה 1.5 מיליון דולר בחברת סייבר ישראלית
אפספלייר נחשבת כיום לחברה הגדולה בעולם בתחום ניתוח מקורות החשיפה לפרסום במובייל. החברה מנטרת את מקורות החשיפה של המשתמשים ומוסרת למפרסמים מאין הגיעו המשתמשים הרווחיים ביותר לאפליקציה שלהם - חיפוש בגוגל, מודעת פרסום ברשת, דיוור ישיר למייל או מטעם חברות אחרות. לאחר גילוי המקורות יכולה החברה לעודד את המפרסם להשקיע יותר באותם ערוצי פרסום.
"בשוק התחרותי הנוכחי, משווקי האפליקציות צריכים הבנה עמוקה יותר והיקשים נרחבים יותר בכל הקשור לביצועי הקמפיינים שלהם, ואלה מובילים בסופו של דבר להתקנות רבות יותר ולשימוש נרחב יותר באפליקציות עצמן", אומר צ'אני לאו מטנסנט. "בחרנו באפספלייר בגלל שהם הוכיחו שליטה בשוק המדידה פעם אחר פעם, החל מהלקוחות שלהם ועד לחדשנות שלהם. הניתוחים שלהם יעניקו למפרסמים שלנו ערך רב במקסום הקמפיינים".
אפספלייר תספק למשווקי האפליקציות מידע בזמן אמת על הקמפיינים השונים הכולל את כל שרשרת הקמפיין: חשיפות, קליקים, התקנות, שימוש באפליקציות ברמת פירוט, רכישות, ומדידת ROI – השורה התחתונה של רווחיות מאמצי השיווק.
"כלכלת האפליקציות היא כיום כלכלה עולמית, כאשר השת"פ עם טנסנט, אחת מהשחקניות המובילות בעולם, פותח אפשרויות רבות למשווקי ומפתחי אפליקציות שמעוניינים לצמוח בשוק הסיני, ומאפשר לנו לבסס את מעמדנו כמובילה אסיאתית ועולמית", אומר אלעד משיח, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של אפספלייר. "מדידת קמפיינים ע"י גוף חיצוני ומהימן היא הכרחית לצמיחה של כל פלטפורמה".
אפספלייר מהרצליה מפתחת מערכות דאטה ואנליטיקס לאנשי שיווק במובייל. החברה מעסיקה מאות עובדים בארץ ובחו"ל ומחזיקה ב-11 משרדים בהרצליה, ניו יורק, סן פרנסיסקו, בייג׳ינג, לונדון, ברלין, בנגקוק, טוקיו, סיאול, בנגלור ובואנס איירס. AppsFlyer מודדת למעלה מ–250 מיליארד פעולות בתוך כ–10,000 אפליקציות בכל חודש .בין לקוחותיה המרכזיים של AppsFlyer חברות כמו Waze ,Playtika, IHG Alibaba, Baidu, Trivago, Macy’s ,Samsung, DeNA, ו-HBO.