אקזיט כל-ישראלי: איירון סורס רוכשת את סטרים רייל
בין מייסדי החברה הנרכשת אמיר לייטרסדורף ועירי עמירב - שמכרו בעבר את וויז'נאייז ל-AVG. החברה פיתחה מוצר שמתחרה בלייב רייל של פייסבוק ומאפשר למותגים לשדר סרטוני פרסומת על אפליקציות. סכום הרכישה מוערך בכמה עשרות מיליוני דולרים
רכישה ישראלית נוספת לענקית התוכנה הישראלית איירון סורס. החברה מרחוב לילנבלום רוכשת את סטרים רייל (StreamRail) של יוצאי איימדיקס וויז'נאייז גיא ציפורי, אמיר לייטרסדורף, עירי עמירב ואור הילטש.
- ביי ביי רוטשילד: איירון סורס עוברת למגדל עזריאלי שרונה
- מקום שני - IronSource: הכלבו של המפתחים
- עובדי סופרסוניק יזכו לבונוס של אלפי דולרים ממיזוג איירון סורס
לייטרסדורף, עמירב וציפורי הם יזמים סדרתיים שחתומים, בין השאר, על מכירת וויז'נאייז (Visoinize) ל-AVG, חברה שהפכה לבסיס ההקמה המרכזי של מרכז הפיתוח הנוכחי של AVG בישראל.
העסקה לרכישת סטרים רייל נחתמה, אך טרם הוכרזה באופן רשמי, ולפי ההערכות היא אינה עולה על 10-20 מיליון דולר במזומן ובמניות איירון סורס. בחברה הושקעו בשנה שעברה מיליוני דולרים בודדים על ידי קרן ההון סיכון סקויה, אחת הקרנות הגדולות בעמק הסיליקון שעל השקעותיה נמנות ווטסאפ, אינסטגרם וגוגל. את ההשקעה בה הוביל חיים סדגר.
סטרים רייל (StreamRail) פיתחה שירות וידאו עבור מותגים, חברות ואתרי תוכן המאפשר להם להריץ בקלות וביעילות וידיאו בפורמט איכותי על כל פלטפורמות הצפייה ובפרט במובייל, ללא קשר להיקף החיבור לרשת או לזהות ספק התקשורת. בפועל, זהו שירות מבוסס ענן המתחרה בלייברייל (LiveRail), חברת טכנולוגית פרסום הווידיאו שרכשה פייסבוק. הוא יאפשר למותגים המפרסמים שעובדים עם איירון סורס לפרסם באופן איכותי על גבי המובייל, כמוצר משלים לשאר שירותי הפצת התוכנה והמונטיזציה שמייצרת החברה. זוהי רכישה ראשונה השנה לאיירון סורס, שרכשה בשנה שעברה את סופרסוניק הישראלית, גם היא חברה המתמחה בסרטוני וידיאו המפרסמים אפליקציות, בתמורה לכ-150 מיליון דולר.