פלאפון תיתן פיצוי רק ללקוחות שיבקשו
הלקוחות יוכלו לבחור בין 3 הטבות: 20 ג'יגה גלישה בארץ למשך חודש, 500 דקות שיחה מהארץ לחו"ל למספר מוגבל של מספרים נייחים בעולם או אפליקציית המוזיקה והטלוויזיה של החברה למשך חצי שנה. החברה הודיעה כי על מנת לקבל את הפיצוי המוצע הלקוחות מחויבים ליצור קשר עם החברה ולדרוש אותו
חברת פלאפון הודיעה היום (א') על פיצוי בעקבות התקלה ברשת שעדיין נמשכת משבוע שעבר. החברה פרסמה היום כי הלקוחות יוכלו לבחור בין 3 הטבות: 20 ג'יגה גלישה בארץ למשך חודש, 500 דקות שיחה מהארץ לחו"ל למספר מוגבל של מספרים נייחים בעולם הכוללים את ארה"ב, צרפת, גרמניה, קנדה, אנגליה, בלגיה, אוסטרליה, ארגנטינה, יוון, תאילנד, סינגפור, סין, פרו, ירדן, ערב הסעודית ובארה"ב וקנדה ניתן יהיה לחייג גם למכשירים ניידים עד סוף אפריל. ההטבה השלישית שימשה את החברה לצורך קידום המכירות שלה – אפליקציית המוזיקה והטלוויזיה של החברה למשך חצי שנה. החברה הודיעה כי על מנת לקבל את הפיצוי, הלקוחות מחויבים ליצור קשר עם החברה ולדרוש אותו.
- פלאפון: עדיין לא התגברנו לחלוטין על התקלה
- למרות ההבטחות: לקוחות פלאפון עדיין חווים ניתוקים ושיבושים בקו
- מנכ"ל פלאפון מתנצל: "ברור לי שתקלה כזו מחייבת פיצוי"
כזכור, ביום שני לקוחות פלאפון חוו ניתוקים ושיבושים בקו בעקבות אירוע השריפה שנגרם כתוצאה מקצר חשמלי בארון החשמל בחוות השרתים של החברה בפתח תקווה שגרם לשריפה וניתוק הגנרטור הראשי ואיתו ניתוק של 1.4 מיליון לקוחות החברה. עם פרוץ התקלה החברה הפעילה את 'נוהל ההתאוששות' של משרד התקשורת בכדי להחזיר את הרשת לפעילות מלאה והעריכה כי התקלה תסתיים תוך 24 שעות.
רן גוראון, מנכ"ל פלאפון אמר כי "אנו מודים ללקוחותינו על הסבלנות ועל האמון הרב שניתן לנו. החלטנו להציע לכלל לקוחות החברה הטבה לבחירתם, וזאת כהוקרה על אורך הרוח שגילו בימים האחרונים. אני מודה גם לעובדי החברה, אשר עבדו סביב השעון מאז פרוץ השריפה ביום שני, על מנת לספק מענה מיטבי ללקוחותינו".