הפרסומות מגיעות גם לסטרימינג
הפקת המקור החדשה של אמזון היא סדרת הסטרימינג הראשונה שמשולבות בה פרסומות. הצפייה בסדרה בשילוב הפרסומות פתוחה גם לציבור הרחב, בעוד שמנויים בתשלום יכולים לצפות בה בלעדיהן
- לא זוכרים את השירים: הבעיה שמעיבה על פריחת ספוטיפיי ומתחרותיה
- קודי יוצאת למלחמה אבודה בפיראטים
- אין אוסקר לסטרימינג
לא ברור בשלב זה האם בכוונת החברה להרחיב את היוזמה לסדרות מקור נוספות. "אנו תמיד עושים ניסויים באינטראקציה עם הלקוחות שלנו, כולל ניסויים בפרסום, ובמקרה של הפרויקט הזה גילינו שפרסומות יהיו דרך אפקטיבית מאוד לממן את ההפקה, מאחר שהיא עוררה עניין רב בקרב מפרסמים", מסר דובר החברה. לאורך הפרק משובצות פרסומות וידאו באורך דקה וחצי שכוללות, עבור הקהל האמריקאי, מותגים כגון מכונות גילוח של פיליפס, מוצרי טיפוח של חברת פרואקטיב ובגדים של המעצבת לילי פוליצר, כאשר כחלק מהפרסומת מוצג על המסך קישור לאתר המפרסם או לחנות שלו באמזון.
אלמנט שיווקי נוסף שאמזון מנסה בפעם הראשונה עם "פאשן פאנד" הוא מקבץ הפניות גרפיות שמופיע בדף הסדרה מתחת לפרק, במקום בו בדרך כלל מופיעות הפניות לפרקים נוספים או לסדרות רלבנטיות, ומפנות את המבקר לחנויות הבגדים של עשרת הפיינליסטים של העונה הקודמת בתוך אמזון.
"פאשן פאנד" נמצאת עתה בעונה השלישית שלה, שהיא הראשונה שמופקת על ידי אמזון. העונה הראשונה נוצרה עבור הולו, אחת המתחרות המרכזיות של אמזון בתחום הסטרימינג, ולאחר מכן נמכרה לרשת הכבלים אוביישן TV, שמכרה אותה לאמזון לאחר העונה אחת. על שופטי התוכנית נמנים עורכת ווג אנה ווינטור והמעצבת המשפיעה דיאן פון פירסטנברג, והפרס שהיא מעניקה לזוכה ממומן על ידי ענקית המגזינים קונדה נסט ומועצת מעצבי האופנה האמריקאית.
נטפליקס, המתחרה העיקרית של אמזון בתחום הסטרימינג, לא מציגה פרסומות כלל במסגרת השירות, ואילו הולו מציעה שני סוגי מנויים - הבסיסי ב-8 דולר בחודש שכולל פרסומות לצד חלק מהתכנים, ומנוי הפרימיום נטול הפרסומות ב-12 דולר בחודש.