כיסאות מוזיקליים בטוויטר
אחד מהבכירים שעזבו את הרשת החברתית מצטרף לאינסטגרם וג'ק דורסי מקווה שמנהלת השיווק החדשה שהביא מאמריקן אקספרס תעזור לו להציל את החברה המדשדשת
- דרושה תגבורת לייקים לגזרה המרכזית
- מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי כבר לא מיליארדר
- מי מרוויח ממחירי ההנפקה המנופחים של חברות הטכנולוגיה
וייל יחליף את פיטר דנג, שעבר לתפקיד חדש בחברה אחרת בבעלות פייסבוק, יצרנית משקפי המציאות המדומה אוקולוס. המעבר של ווייל תוכנן כבר לפני מספר חודשים כך שלא ברור האם יש קשר למנהלת הבכירה הנוספת שעזבה את טוויטר במקביל, ראש תחום המדיה קייטי ג'ייקובס סטנטון, ולמנהלים האחרים שעזבו בשבועות האחרונים, ביניהם מנהל אפליקציית Vine ג'ייסון טוף וסגני הנשיא האחראים להנדסה ולמשאבי אנוש.
במקביל, טוויטר מתחזקת במנהלת שיווק ראשית חדשה, לסלי ברלנד, שעברה אליה מאמריקן אקספרס, שם שימשה סגנית נשיא לפרסום גלובלי, שיווק ושיתופי פעולה דיגיטליים. המנכ"ל ג'ק דורסי פרסם את המינוי אתמול בציוץ ברשת החברתית.
כל הבכירים שעזבו, טען דורסי בתחילת השבוע, עזבו מיוזמתם ופרישתם אינה קשורה לגל הפיטורים שהחל באוקטובר וכלל כ-336 עובדים שנאלצו לעזוב את החברה.
השאלה שנותרה כעת היא האם חילופי המנהלים יעזרו לדורסי לחלץ את טוויטר מהדשדוש המתמשך שלה, שמתבטא במספר משתמשים שכמעט ואינו גדל בשנתיים האחרונות ובשער מניה שצנח ב-55% בשנה האחרונה. על פי פרשני ה-Verge, השינויים בצמרת עשויים להיות תהליך חיובי אבל לא ברור אם יצליחו לחולל שינוי בבעיה המרכזית של החברה - העובדה שאין לה חזון ברור שמגדיר מה בעצם היא עושה ומספק למשתמשים סיבה להעדיף את השירות שלה על פני פייסבוק או רשתות חברתיות אחרות.