קומסקור: טאבולה לפני אאוטבריין, הפכה לחברת ההמלצות הגדולה בעולם
לפי חברת המחקר, 640 מיליון גולשים נחשפים להמלצות חברת התוכן הישראלית. המייסד אדם סינגולדה ל"כלכליסט": "השתמשנו רק בשישית מהכסף שגייסנו"
טאבולה היא חברת המלצות התוכן המקוון הגדולה בעולם כיום - כך קובע דו"ח של חברת המחקר קומסקור שהציגה היום (ה') החברה הישראלית. לפי המחקר 640 מיליון גולשים נחשפים להמלצות של טאבולה. לשתי הדולקות אחריה, ShareThis ואאוטבריין הישראלית, 600 מיליון ו-540 מיליון משתמשים בהתאמה.
- דרוש חד קרן
- טאבולה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ג'ובוקיט
- הניו יורק טיימס: טאבולה תגיע לשווי של יותר ממיליארד דולר
טאבולה, לפי קומסקור, רשמה כ-1.15 מיליארד הקלקות על המלצות תוכן במהלך חודש אוקטובר האחרון. ל"כלכליסט" נודע שזו עלייה של כמעט פי 4 לעומת כ-300 מיליון הקלקות שהיו לחברה בחודש המקביל ב-2014.
בשיחה עם "כלכליסט" אמר מייסד טאבולה, אדם סינגולדה, שהחברה שמה לה למטרה להתרחב במדינות רבות יותר: "הגענו בהצלחה ליפן, סין, קוריאה, גרמניה, בריטניה, צרפת, ברזיל ועוד".
"מתוך 120 מיליון דולר שגייסנו, השתמשנו רק ב-20 מיליון דולר, כששאר הכסף משמש אותנו להון חוזר ולמחשבות עתידיות על רכישות שיחזקו את החברה", הוסיף סינגולדה. בין העסקאות הבינלאומיות שעליהן חתמה טאבולה ניתן לציים את יאהו יפן, באידו הסינית ואחרות. בין לקוחות החברה בארצות הברית ניתן לציין את TODAY, Business Insider, Chicago Tribune, ו-The Weather Channel.
לאחרונה העריכה אחת ממשקיעות טאבולה, קרן ההשקעות פידליטי, כי שווי החברה נחתך מ-700 מיליון דולר ל-360 מיליון בלבד. לדברי סינגולדה, הדבר אינו מדאיג אותו: "מה שחשוב זה השווי שלנו ביום שבו ננפיק או נמכור. שני הדברים לא על הפרק כרגע".