רוצה מין מזדמן? טינדר היא כבר לא הכתובת
לטענת מנכ"ל מפעילת אפליקציית ההיכרויות הפופולרית, כ-80% מהמשתמשים מחפשים בה מערכות יחסים רציניות. בנוסף, הודיע ששינוי משמעותי באלגוריתם היישום צפוי להעלות ב-30% את מספר ההתאמות בין גולשים וחשף נתוני שימוש עדכניים
17:3909.11.15
האם טינדר מנסה להתנער מתדמית אפליקציית הסטוצים ולהפוך לשירות היכרויות בעל אופי רציני יותר? לטענת מנכ"ל החברה שון ראד, 80% ממשתמשיה עושים בה שימוש כדי לחפש קשר רציני ולא רק מין מזדמן, על פי סקר שערכה בקרב 300 אלף מהם.
בעקבות תוצאות הסקר, אמר ראד אתמול בכנס אינטרנט בדאבלין, החברה עומדת לשנות את האלגוריתם המציג למשתמשים דייטים פוטנציאליים כך שמספר ההתאמות יגדל ב-30 אחוז בממוצע. ראד הבטיח שינויים נוספים, "כאלו שיעזרו למשתמשים לקבל מבט הגיוני יותר על המספר העצום של אנשים שאפשר לפגוש דרך האפליקציה, יציעו דרכים חדשות ליצור קשר ויסייעו להגיע לקשרים עמוקים יותר".
קראו עוד בכלכליסט:
- סיכוי של 97% לאהבת אמת, 25 מ' לפניך
- היוזמת: ההצלחה הפמיניסטית של מייסדת טינדר שעזבה
- החלקה ימינה להנפקה: בעלת טינדר רוצה לגייס 100 מיליון דולר
אפליקציית טינדר
ראד הציג נתונים נוספים על השימוש באפליקציה: האינטראקציות שנוצרות דרכה מובילות כל שבוע למיליון וחצי מפגשים בעולם האמיתי, כאשר מחציתם נותרים מפגשים חד פעמיים וב-50% מהמקרים הם מובילים לדייט שני. בכל יום נוצרות באפליקציה 30 מיליון התאמות בין צמדי משתמשים, כאשר מאז תחילת פעולתה ב-2012 מגיע מספר ההתאמות ל-9 מיליארד.
החברה הוסיפה לאפליקציה מספר פיצ'רים חדשים בחודשים האחרונים, כגון פיצ'ר "סופר לייק" שמוסיף שכבה נוספת של חיווי מעל ההתאמה הבסיסית שנוצרת כאשר שני משתמשים מחליקים זה את זה ימינה. אופציית הסופר לייק מאפשרת לדעת האם משתמש אחר באפליקציה מעוניין בך עוד לפני שמחליקים אותו ימינה ומיידעים אותו על ההתאמה.