התקלה תוקנה בגולן טלקום
לקוחות לא הצליחו להוציא ולקבל שיחות. בגולן ייחסו את מקור השיבושים לתקלה ברשת חברת סלקום, בה משתמשים לקוחותיה
התקלה בקבלה והוצאה של שיחות דרך גולן טלקום תוקנה, כך נמסר מהחברה. לקוחות גולן טלקום חוו בשעות האחרונות קשיים בהוצאת וקבלת שיחות ובגלישה סלולרית. בגולן ייחסו את מקור השיבושים בתקלה ברשת חברת סלקום, בה משתמשים לקוחות גולן טלקום.
- "אם גולן נמכרת שתציג את הרוכש, אם היא נשארת שתעמוד בהסכמים"
- התחרות בסלולרי לא מתה: מפעילה לא מוכרת מציעה מחיר קבוע של 35 שקל לקו
- הטלטלה בשוק הסלולר: סלקום בוחנת את רכישת גולן טלקום
בהודעה שפרסמה החברה בעמוד הפייסבוק שלה נכתב כי "בשל תקלה בחברת תקשורת אחרת, חלק מלקוחותינו עשויים לחוות קושי בהוצאה וקבלת שיחות ושירותים סלולריים אחרים. צוותי הנדסה שלנו פועלים במרץ ברגעים אלו מול צוותי חברות התקשורת האחרות לפתרון הבעיה". בגולן לא ציינו אמנם באיזו חברת תקשורת מדובר, אך כאמור ברור שההתייחסות היא לסלקום.
גולן טלקום מפעילה ליבת רשת עצמאית אך מלבד זאת היא משתמשת ברשת הסלולר של סלקום, כאשר לגולן עצמה פחות ממאה אתרים סלולריים עצמאיים. גולן פירקה את מרבית אתרי הסלולר העצמאיים שלה לאחר שחתמה על הסכם שיתוף רשתות עם סלקום. אולם עד כה ההסכם לא אושר על ידי משרד התקשורת, מה שמציב את גולן טלקום בתסבוכת רגולטורית.
מסלקום הובהר כי ההשפעה על הלקוחות שלהם דווקא מינורית. "אין מדובר בתקלת רשת. לקוחות עסקיים בעלי פתרון תקשורת מיוחד חוויים השפעה נקודתית בגלישה. קבלת והוצאת שיחות בקרב לקוחות פרטיים ועסקיים מתנהלת כרגיל", נמסר מסלקום.